Forum Övrigt - Planerar barn
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Snart 39 och längtar efter en knodd-fler som ska försöka?

Sön 28 jul 00:33 Läst 0 gånger Totalt 38 svar
    Sön 28 jul 00:33

Hej

Vet inte hur detta fungerar men testar. Någon som vill följa med i min barnlängtan? Har två stora pojkar men vill ha en sladdis. Mannen med. Någon som vill följas åt?Fyller snart 39. Hade göra skaffat en innan men företag o bortgång av föräldrar har stoppat oss. Nu är orken och längtan tillbaka

• Anonym (Cecil­ia)
    Visa endast
    Sön 28 jul 01:53 #1

Försöker inte bli gravid (tyvärr, hade gärna velat, men trångboddhet, hälsa och tid sätter stop), blev gravid med min lilla sladdis när jag var 39.

Vill i alla fall önska lycka till!

• Anonym (Anna)
    Visa endast
    Sön 28 jul 01:57 #2

Jag försöker bli gravid! Har tre barn sedan innan, flicka 10 år och tvillingpojkar på 8 år. Hoppas på att det tar sig iå

• Sön 28 jul 06:32 #3

Cecilia tog det lång tid när du var 39? Var det ok att bli gravid vid den åldern tycker du? Tråkigt att du känner så nu ????

• Sön 28 jul 06:45 #4

Anna vill du följas åt?

• Anonym (Ett syskon till V)
    Visa endast
    Sön 28 jul 13:43 #5

Hör är en till som är 39 o vill försöka!

Har en son på 1 år som.kom till på första försöket.... hoppas på samma tur denna gång.

BIM 22 augusti så lååååååångt kvar

Mät har ni andra bim?

• Anonym (Cecil­ia)
    Visa endast
    Sön 28 jul 19:33 #6
    Skrollan16 skrev 2019-07-28 06:32:29 följande:

Cecilia tog det lång tid när du var 39? Var det ok att bli gravid vid den åldern tycker du? Tråkigt att du känner så nu ????

Det tog 3 månader att bli gravid.

Det var inga problem att vara gravid pga åldern!
  • Anonym (Anna)
    Visa endast
    Sön 28 jul 19:35 #7
    Skrollan16 skrev 2019-07-28 06:45:47 följande:

Anna vill du följas åt?

Ja, absolut! Min bim är 10 augusti!
  • Sön 28 jul 20:07 #8

På väg hem från sem i husvagn o jag tror att vi missat att mysa vid rätt tillfälle????Kan man mysa till det dagen efter äl? Eller är det kört då????Har två större barn o det är inte lätt att få till det i husvagn. Hur många barn har ni sedan innan? Har ni haft svårt att bli gravida innan? Hur länge har ni försökt? Vi har precis börjat o tror inte ATG det är någon i vår bekantskapskrets som tror att vi längtar så vår största är 13 år????Fyller 39 i aug o känner att det är nu eller aldrig

• Anonym (Kört)
    Visa endast
    Mån 29 jul 08:42 #9
    Skrollan16 skrev 2019-07-28 20:07:49 följande:

På väg hem från sem i husvagn o jag tror att vi missat att mysa vid rätt tillfälle????Kan man mysa till det dagen efter äl? Eller är det kört då????Har två större barn o det är inte lätt att få till det i husvagn. Hur många barn har ni sedan innan? Har ni haft svårt att bli gravida innan? Hur länge har ni försökt? Vi har precis börjat o tror inte ATG det är någon i vår bekantskapskrets som tror att vi längtar så vår största är 13 år????Fyller 39 i aug o känner att det är nu eller aldrig

Ja, om du säkert vet när du hade din ägglossning (dvs dagen efter LH-max) så är det kört dagen efter ägglossningen. Problemet är att man sällan vet helt säkert när ägglossningen inträffade, så det är säkert värt att försöka ändå.
  • Mån 29 jul 13:21 #10

Spännande får nog ha is i magen o vänta till nästa. Testade men har testat med äl stickor en del för att se när det är dags sedan tidigare o jag känner verkligen av äl. Får rikigt tecken såsom flytningar o värk i magen både innan o under tiden. Hade nog aldrig kunnat pricka exakt om jag inte testat med äl stickor. Trodde alltid att den var tidigare innan jag kollade.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll