• Anonym (Miss-Lyckad?!)

    Förstörde jag hans fantasi?

    Min sambo fick sin önskan/fantasi uppfylld av mig för en dryg vecka sen. Detta är något som jag oxå alltid velat göra men inte vågat men med honom kändes det så småningom ändå helt rätt så det blev av. Han blev eld och lågor inför. Sen efteråt var det inget.. tystnad... och jag skäms så jag vågar inte säga något. Jag måste ha gjort helt fel?! Ändå ville han bara att jag skulle vara mig själv, helt utan någon show.

    Kan det vara så att jag splittrade hans fantasi på något vis? Eller är det jag som är tramsig? Vi brukar normalt sett inte diskutera så värst ingående efter sex annars heller. Det är mest inför. Och vi har än så länge inte haft tillfälle att ha sex sen dess.

  • Svar på tråden Förstörde jag hans fantasi?
  • Anonym (Miss-Lyckad?!)
    Man343 skrev 2019-07-30 23:23:47 följande:

    Vad var det för fantasi då?


    Jag+leksak ungefär
  • Man343

    Och det var så stor grej att han dels sett fram emot det jättelänge, och sen när det inte blev som han tänkt sig så kan han inte prata om det...

    Är han 5 år eller (mentalt alltså)

  • Anonym (Camilla)

    Det blir ett snack inför nästa gång. Precis som ni brukar. Du har inte gjort nått fel. Det är han som gjort det när han inte gav dig någon som helst feedback på att du uppfyllde en dröm.

    Blev det en bra stund så du kan tolka något utifrån det? Det verkar tära på dig så jag tycker du ska GA ett snack med honom på en gång.

  • Tom Araya

    Prova att bryta tystnaden själv genom att berätta vad du tyckte om det och fråga sedan vad han tyckte.

  • Anonym (Grabben bredvid)

    Det är en så oerhörd skillnad på fantasi och verklighet att man har aldrig en aning om hur man reagerar. Men, du reagerar precis som förväntat, självutplånande och med extremt dålig självbild.

  • Anonym (Miss-Lyckad?!)

    Jag var faktiskt helt seriös med min frågeställning om än kortfattad. Nu har jobb och vardagsliv kommit ikapp och tillfällena till ?sexiga samtal? har varit få.

    Det är säkert ingen big deal för de flesta, men för mig var detta som att äntligen våga kasta mig ut med fallskärm ungefär. Jag har alltid varit blyg när det gäller min egen sexualitet. Det tog många år att våga. Inte visste jag att min man skulle klankas ner och att jag är dömd att misslyckas eftersom jag valt en så dålig man. Så känner jag. Det blev en totalt miss med denna tråden och jag hoppas att en del av er som svarat tänker till nästa gång. Bättre då att svara i 10trådar och verkligen tänka till än att skriva i alla trådar ni hinner, kritik är inte alltid obefogat. Man kan vara ödmjuk ändå.

    Ha det bra allihop

  • Anonym (A)
    Tom Araya skrev 2019-07-31 01:21:39 följande:
    Prova att bryta tystnaden själv genom att berätta vad du tyckte om det och fråga sedan vad han tyckte.
    Instämmer
  • Anonym (.)

    Ibland kan förväntansnivån på en fantasi vara alldelles för hög. Jag har själv varit galet kåt på vissa saker, och sedan "när drömmen slår in" så var det fruktansvärt överskattat, och något som jag sedan helt slutat att fantisera om, än mindre prova igen i verkligheten . Utan att det är något som helst fel på partnern som förverkligade fantasin. Vissa saker är liksom klart bättre i fantasin än verkligheten.

    Jag tror ni skulle må bra av att prata lite mer om sex generellt. Det är klart att nu kanske inte kommer dra upp det vid matbordet, men det är inte fel att ge lite feedback o diskutera sex, t.ex. efter sex eller nån kväll när det är dags att sova eller liknande.

  • glitterhitta
    Anonym (Miss-Lyckad?!) skrev 2019-07-31 09:55:30 följande:

    Jag var faktiskt helt seriös med min frågeställning om än kortfattad. Nu har jobb och vardagsliv kommit ikapp och tillfällena till ?sexiga samtal? har varit få.

    Det är säkert ingen big deal för de flesta, men för mig var detta som att äntligen våga kasta mig ut med fallskärm ungefär. Jag har alltid varit blyg när det gäller min egen sexualitet. Det tog många år att våga. Inte visste jag att min man skulle klankas ner och att jag är dömd att misslyckas eftersom jag valt en så dålig man. Så känner jag. Det blev en totalt miss med denna tråden och jag hoppas att en del av er som svarat tänker till nästa gång. Bättre då att svara i 10trådar och verkligen tänka till än att skriva i alla trådar ni hinner, kritik är inte alltid obefogat. Man kan vara ödmjuk ändå.

    Ha det bra allihop


    Det var väl ändå ingen som klankade ner på din man eller ens påstod att du var misslyckad!?

    Kommunikation är en bra sak, berätta för din man det du skrev här. Att det krävdes mycket från dig att göra det och du känner dig osäker när du inte har fått någon respons.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Miss-Lyckad?!) skrev 2019-07-30 23:30:45 följande:
    Jag+leksak ungefär
    Men herre gud.  Jag trodde du hade ställt upp på gruppsex och han ångrat sej
    efteråt. men detta ?  Är ni pingsvänner ?
  • Anonym (Pernille)
    Anonym (Micke) skrev 2019-07-31 14:16:07 följande:

    Men herre gud.  Jag trodde du hade ställt upp på gruppsex och han ångrat sej

    efteråt. men detta ?  Är ni pingsvänner ?


    Var och en har sin gräns. Bara för att din gräns går vid gruppknull så betyder inte det att det är en norm. För ts kille var detta kanske inget att diskutera ingående eftersom han kanske sett många andra kvinnor leka med sig själv, medans hon som fasat över detta i åratal känner sig misslyckad över sin (under)prestation.

    Frågan kunde handlar om precis vad som helst. Att hon skrivit en bok som han läst men sen inte kommenterar tex. Att det var just en leksak och onani har absolut noll betydelse. Visa varandra lite mer respekt!
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Pernille) skrev 2019-07-31 14:37:18 följande:
    Var och en har sin gräns. Bara för att din gräns går vid gruppknull så betyder inte det att det är en norm. För ts kille var detta kanske inget att diskutera ingående eftersom han kanske sett många andra kvinnor leka med sig själv, medans hon som fasat över detta i åratal känner sig misslyckad över sin (under)prestation.

    Frågan kunde handlar om precis vad som helst. Att hon skrivit en bok som han läst men sen inte kommenterar tex. Att det var just en leksak och onani har absolut noll betydelse. Visa varandra lite mer respekt!
    min gräns går långt innan gruppsex mej jag tycket att det hon beskrev var så oskyldigt.
  • Anonym (Miss-Lyckad?!)
    Tom Araya skrev 2019-07-31 01:21:39 följande:

    Prova att bryta tystnaden själv genom att berätta vad du tyckte om det och fråga sedan vad han tyckte.


    Kan berätta för dig och resten att kag följde ditt råd och pratade med honom. Han hade inte alls tänkt på att han inte sagt något. Däremot hade han tänkt dagligen på det flera gånger om dagen och tom onanerat till det :)

    Han hade ÄLSKAT det, för er som vill veta. Och nu har vi spånat vidare på det och det är hett.
  • Anonym (.)
    Anonym (Miss-Lyckad?!) skrev 2019-08-01 22:06:51 följande:

    Kan berätta för dig och resten att kag följde ditt råd och pratade med honom. Han hade inte alls tänkt på att han inte sagt något. Däremot hade han tänkt dagligen på det flera gånger om dagen och tom onanerat till det :)

    Han hade ÄLSKAT det, för er som vill veta. Och nu har vi spånat vidare på det och det är hett.


    Kul med återkoppling och att det blev så lyckat!
  • LuciferIV
    Anonym (Miss-Lyckad?!) skrev 2019-08-01 22:06:51 följande:

    Kan berätta för dig och resten att kag följde ditt råd och pratade med honom. Han hade inte alls tänkt på att han inte sagt något. Däremot hade han tänkt dagligen på det flera gånger om dagen och tom onanerat till det :)

    Han hade ÄLSKAT det, för er som vill veta. Och nu har vi spånat vidare på det och det är hett.


    Gött!

    Vad kul att det var lyckat trots allt!
  • Kverulant67

    Du onanerade alltså framför honom med in rabbit eller liknande. Sexigt att se på för oss killar! Dock verkar ni lite yngre så jag kan tänka mej att han kände sej lite otillräcklig när du fick orgasm på egen hand.

  • Anonym (Pernille)
    Kverulant67 skrev 2019-08-05 14:51:37 följande:

    Du onanerade alltså framför honom med in rabbit eller liknande. Sexigt att se på för oss killar! Dock verkar ni lite yngre så jag kan tänka mej att han kände sej lite otillräcklig när du fick orgasm på egen hand.


    Vi är 30+.

    Han känner sig absolut inte otillräcklig. Tvärtom så har han ännu mer koll nu när han tagit över leksaken. Det är ingen rabbit, mer vibrator. Nu övar vi squirt och det funkar utmärkt när man hjälps åt :)
  • Kverulant67
    Anonym (Pernille) skrev 2019-08-05 18:13:32 följande:
    Vi är 30+.

    Han känner sig absolut inte otillräcklig. Tvärtom så har han ännu mer koll nu när han tagit över leksaken. Det är ingen rabbit, mer vibrator. Nu övar vi squirt och det funkar utmärkt när man hjälps åt :)
    Det var väl just det jag var inne på, som mer erfaren så är man mer avslappnad till leksaker mm. Vi hade alltid en vibrator med som hon använde medan jag "körde på".
Svar på tråden Förstörde jag hans fantasi?