• Lääängtar

    Hjälp mig tyda detta graviditetstest

    Hej! Jag och min fästman har försökt skaffa barn i mer än ett år och har gjort 2 ivf försök. Jag har PCOS och har i stort sett aldrig egen ägglossning. Över sommaren skulle vi ha en paus från ivf:en och jag tror att jag för första gången fick en egen ägglossning. Nu tog jag ett test bim -2 och tycker mig tyda ett svagt streck! Det kom direkt och finns fortfarande kvar. Min kille vågar inte hoppas nått men jag började hoppas så mkt nu. Kan ni hjälpa mig tyda testet?

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda detta graviditetstest
  • Anonym (JA!)

    Jag ser också ett sträck! Håller tummarna för er

  • Anonym (JA!)

    Lycka till! Skriv gärna hur det gick och håll oss lite uppdaterade ????

  • Lääängtar

    Tog ett digitalt test som visade GRAVID!!! Är såå lycklig! Och orolig men ska försöka att bara njuta nu! Som vi har kämpat, helt otroligt. Trodde aldrig jag skulle bli gravid. :)

  • Sandbergjosefine
    Lääängtar skrev 2019-08-02 12:15:05 följande:

    Tog ett digitalt test som visade GRAVID!!! Är såå lycklig! Och orolig men ska försöka att bara njuta nu! Som vi har kämpat, helt otroligt. Trodde aldrig jag skulle bli gravid. :)


    Men åh grattis!!! så glad man blir för er skull!
  • Johanna1986

    Grattis va roligt!:)


    Lääängtar skrev 2019-08-02 12:15:05 följande:

    Tog ett digitalt test som visade GRAVID!!! Är såå lycklig! Och orolig men ska försöka att bara njuta nu! Som vi har kämpat, helt otroligt. Trodde aldrig jag skulle bli gravid. :)


  • Anonym (JA!)
    Lääängtar skrev 2019-08-02 12:15:05 följande:

    Tog ett digitalt test som visade GRAVID!!! Är såå lycklig! Och orolig men ska försöka att bara njuta nu! Som vi har kämpat, helt otroligt. Trodde aldrig jag skulle bli gravid. :)


    Grattis!! Så glad för eran skull! :)
  • Anonym (JA!)

    Hur lång tid tog det för er? Jag och min pojkvän tänkte börja försöka snart, längtar så mycket!

  • Lääängtar

    Tack snälla ni! <3 det tog lite mer än ett år men det var pga att jag typ aldrig har ägglossning men första gången min kropp skapade en egen ägglossning gick det ju för det var denna! Helt otroligt. Hoppas ni lyckas snabbare!

Svar på tråden Hjälp mig tyda detta graviditetstest