• Anonym (Gaytj­ej)
    Thu 1 Aug 2019 17:50
    796 visningar
    17 svar
    17
    796

    Fel ha sex med 9 år yngre tjej?

    Är det fel ha sex med en 9 år yngre tjej? Jag är själv tjej och hon kontaktade mig på en dejtingsida. Hon ville ha vänner men efter ett tag började hon mer och mer komma in på sex. Det var liksom som att hon ville ha en äldre vän först i början att fråga frågor om homosexualit och sådana grejer. Jag trodde först hon kände sig ensam och inte hade någon hon var trygg med att fråga frågor. Jag tänkte ?varför inte svara så gott jag kan om det hjälper henne?

    Sedan började sex frågorna. Och hon frågade om vi kunde ha sex. Jag sa givetvis nej och sa att det spårar ur nu. Hon fattade grejen, sedan ett tag senare frågade hon igen. Fick samma svar. Jag har inte varit intresserad. Långsamt började det mer och mer, nu har vi sexchattat massor och haft FaceTime och massa sådant. Hon skickar bilder och berättar för mig vad hon gör och vad hon vill jag ska göra med henne. Hon vill så gärna vi ska ses i verkligheten och ha sex. Jag säger nej, jag har så dåligt samvete och hon är så ung och det käns så fel.

    Men det enda jag vill är att ha hur mycket sex med henne som hälst. Jag går av på mitten.

    Hon är 9 år yngre och bor i en annan stad. Hon säger att hon hoppar på ett tåg direkt om jag bara tillåter henne.

    Vad ska jag göra? ???? är så sugen på henne.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-08-01 18:08
    Hon är 19 och jag 28

  • Svar på tråden Fel ha sex med 9 år yngre tjej?
  • Anonym (.)
    Thu 1 Aug 2019 17:53
    #1

    Är ni båda vuxna ser jag inte problemet. Samtycke föreligger, och hon verkar ju dessutom bara drivande?

  • Thu 1 Aug 2019 17:57
    #2

    Jag antar ni inte är 60 och 51 utan snarare 24 och 15?


    Jag skulle kanske inte ha sex med ett så stort ålderspann om det 24 och 15 fast det är lagligt. Om hon är 18+ så tycker jag inte det finns några moraliska aspekter.

  • Anonym (Stina­)
    Thu 1 Aug 2019 17:57
    #3

    Vad talar vi om för åldrar.

    Är det inte barnarov vi talar om så ser jag inget problem. Är själv 14 år yngre än min flickvän och det har fungerat i över 15 år för oss. Trots att jag bara var 20 när vi träffades.

  • Thu 1 Aug 2019 17:58
    #4

    Det beror på hur gammal hon är. Över 20 är ok.

  • Anonym (A)
    Thu 1 Aug 2019 18:00
    #5
    -1
    annabellelee skrev 2019-08-01 17:58:54 följande:
    Det beror på hur gammal hon är. Över 20 är ok.
    Håller med
  • Thu 1 Aug 2019 18:13
    #6

    Säg halv 8 hos mig på lördag

  • Thu 1 Aug 2019 19:03
    #7

    Eftersom hon är över 18 ser jag inget problem med åldersskillnaden. Go for it.

  • Xzx
    Thu 1 Aug 2019 19:05
    #8

    Jag förstår inte problemet?


    Om ni båda är med på det och vill - go for it!

  • Anonym (Camil­la)
    Thu 1 Aug 2019 20:07
    #9

    Kör på! Verkar hur härligt som helst! Var rädda om varandra bara.

  • Anonym (Ingen­jör)
    Thu 1 Aug 2019 21:23
    #10

    Hur gamla är ni. Det finns ju en slags matematisk formel för när man närmar sig gränsen för när det inte är socialt accepterat.

    Formeln lyder din ålder/2+7.

    Är du t.ex. 30 skulle resultatet bli följande: 30/2+7 = 22.

    Vilket innebär då att det är socialt accepterat för en 30-åring att ha ett förhållande med en 22-åring

  • Lucife­rIV
    Thu 1 Aug 2019 21:47
    #11

    Är hon myndig inga som helst konstigheter, kör på.

  • Anonym (Anony­mm)
    Thu 1 Aug 2019 22:44
    #12

    Nej mär jag var 20 var jag med min kärskollärare som var 32år.

  • Anonym (Anony­mm)
    Thu 1 Aug 2019 22:45
    #13

    Så det är väl inte så farligt. Finns väl mycket värre än det.

  • Anonym (Anony­mm)
    Thu 1 Aug 2019 22:45
    #14

    Finns väl dom som är mycket mycket äldre menar jag.

  • Anonym (Anony­mm)
    Thu 1 Aug 2019 22:47
    #15

    Enda jag inte fattar är varflr du ska vara med henne ens om du inte vill? Du har ju sagt nej 100ggr. Att hon inte respekterar det är lustigt med. Nåt du kanske ska tänka på. Men du skriver också att du är sugen på henne. Fattar ingenting.

  • Anonym (Gaytj­ej) Trådstartaren
    Thu 1 Aug 2019 23:10
    #16

    Grejen att jag säger nej till henne är för hon är så ung och bor i en annan stad och typ vi nite bored ha sex. Det är ju inte så jag inte vill utan försöker bara vara ansvarsfull eller något.

    Men jag kanske ska säga jag vill hon ska komma, hon tjatar varje day och hon vet ju om hur otroligt sugen jag är på henne.

    Varje anledning jag kommer med varför vi inte ska ses så säger hon bara ?vad spelar det för roll? Vi ska bara ha massa skönt sex, krongla inte till det?

  • Anonym (Anony­mm)
    Thu 1 Aug 2019 23:22
    #17
    Anonym (Gaytjej) skrev 2019-08-01 23:10:46 följande:

    Grejen att jag säger nej till henne är för hon är så ung och bor i en annan stad och typ vi nite bored ha sex. Det är ju inte så jag inte vill utan försöker bara vara ansvarsfull eller något.

    Men jag kanske ska säga jag vill hon ska komma, hon tjatar varje day och hon vet ju om hur otroligt sugen jag är på henne.

    Varje anledning jag kommer med varför vi inte ska ses så säger hon bara ?vad spelar det för roll? Vi ska bara ha massa skönt sex, krongla inte till det?


    Ahaaa men äh det är inte så jättestor skillnad mellan. Men det beror ju lite på vad du själv tycker. Det är ju mest det du ska gå efter. Inte vad andra tycker eller så. Ska ju kännas bra för dig.
Svar på tråden Fel ha sex med 9 år yngre tjej?