• Anonym (Sedet­)
    Fri 2 Aug 2019 02:22
    2385 visningar
    50 svar
    50
    2385

    Min kuk förstör mitt liv

    Jag är inte ful eller på nåt annat sätt knäpp. Jag har varit på flertalet dejter med tjejer och det har gptt bra men när det kommer till sex är det stop o slut. Jag har varit tillsamman med tjejer under längre perioder men om msn inte räknar sex som att ha ollonet stilla i en tjej så är jag oskuld.

    Varje gång som jag kommit så långt som till sex så skiter allt sig för jag kommer helt enkelt inte in. Ollonet visdt men sen säger tjejerna nej tack. Vissa vill inte ens försöka. Och sen så brukar drt rinna ut i sanden. Nu börjar folk undra varför men jag vet eftersom jag sedan jag var 10 år blivit påmind om att jag har väldigt stor kuk. Jag blrv mobbad för det. Folk har i vuxen ålder skrattat nä jag sagt nåt. Osv och nu visar drt sig att jag blivit världens mest erfarna oskuld. r

  • Svar på tråden Min kuk förstör mitt liv
  • Anonym (Sedet­) Trådstartaren
    Thu 15 Aug 2019 23:08
    #39
    Anonym (Op) skrev 2019-08-15 22:18:09 följande:

    Förminska genom operation?


    Jag var inne på det under tonåren men det känns som att det är väldigt riskabelt. Jag har redan inte superlätt att gå upp den så TT riket en nervskada e för mycket
  • Fri 16 Aug 2019 01:07
    #40

    Jag älskar att bli fistad så visst finns vi kvinnor som klarar stora doningar! Jag vill också rekommendera bodycontact, finns alla typer av kvinnor där.

  • Anonym (Sedet­) Trådstartaren
    Fri 16 Aug 2019 01:25
    #41
    Hippofluff skrev 2019-08-16 01:07:48 följande:

    Jag älskar att bli fistad så visst finns vi kvinnor som klarar stora doningar! Jag vill också rekommendera bodycontact, finns alla typer av kvinnor där.


    Det känns som ettställedär man barahar sex.jag vill såklart ha sex men jag bil ju ha det med en sk flickvän. Sen vill jag ju att tjejen ska va äri mig o inte bara en del av mig.
  • Fri 16 Aug 2019 05:48
    #42
    Anonym (Sedet) skrev 2019-08-16 01:25:34 följande:

    Det känns som ettställedär man barahar sex.jag vill såklart ha sex men jag bil ju ha det med en sk flickvän. Sen vill jag ju att tjejen ska va äri mig o inte bara en del av mig.


    Testa Tinder då? Ja vad vet jag, du har fått tips i alla fall. Vad du gör med informationen är upp till dig! Jag hittade både engångsligg och fina längre relationer på BC.
  • Anonym (Kvinn­a 35)
    Fri 16 Aug 2019 08:19
    #43

    Skulle tro att ts får en hel del skamliga förslag redan här...

  • Anonym (Sedet­) Trådstartaren
    Sun 18 Aug 2019 22:22
    #44
    Anonym (Kvinna 35) skrev 2019-08-16 08:19:14 följande:

    Skulle tro att ts får en hel del skamliga förslag redan här...


    Inte ett ens faktiskt
  • Anonym (Sedet­) Trådstartaren
    Mon 19 Aug 2019 00:43
    #45
    Hippofluff skrev 2019-08-16 05:48:25 följande:

    Testa Tinder då? Ja vad vet jag, du har fått tips i alla fall. Vad du gör med informationen är upp till dig! Jag hittade både engångsligg och fina längre relationer på BC.


    Ja åroblemet är att jag ju på nåt vis vill ha tjejer som inte är helt oförberedda eftersom jag är lite trött på att bli dissad just som man ska få till det. samtidigt vill jag ju inte berätta det för hela världen så att man kan knyta det till mig. Det räcker att vissa gamla ex och vänner varit väl öppenhjärtliga.
  • Anonym (Sedet­) Trådstartaren
    Mon 19 Aug 2019 01:29
    #46
    Anonym (Inte sant) skrev 2019-08-14 17:57:02 följande:

    Jag kände en gång en kille som var helt förstörd över att han aldrig kunde få ta ligget som det kom utan alltid stötte på gnäll eller att dom aldrig vågade av bara åsynen. Ändå vet jag av erfarenhet att han gjorde allt för att ta det lugnt och var en fantastisk älskare.


    Har faktiskt inte stött på nåt gnäll utan mest bara förvåning och intresse Jag har ingen jätteerfarenhet men av de jag varit med så har det mest bara varit stopp när man försökt eller så har de dragit sig ur på ett sätt som gör att jag klart misstänker att de inte vågar gå längre
  • Anonym (....)
    Mon 19 Aug 2019 01:31
    #47
    +1

    Känns som en trolltråd, men tänker svara hur som helst.

    Som kvinna vill jag först och främst säga att ja, kuken kan vara så stor att det blir jobbigt att ha sex. Har aldrig stött på en kuk så stor att jag inte är villig att försöka dock, och tvivlar på att det någonsin kommer hända. Jag kan förstå om det är svårt att få ett långvarigt sexuellt förhållande som välutrustad, men låter väldigt konstigt att du inte ens kan få engångsligg eller kortare relationer.

    Om hon tycker det gör ont innan du ens kommit in finns det två måsten. Nummer ett är förspel. Vaginan är töjbar och även trånga kvinnor kan bli fistade om de blir tillräckligt upphetsade och töjda (talar från erfarenhet här). Jag tvivlar på att din penis är större än en knytnäve i omkrets så dags att lära dig lite tung-och fingerteknik kanske? Nummer två är glidmedel, och massor av det. Att försöka trycka in något stort i en torr vagina kommer bara göra ont för henne, och kanske även för dig. Känner du att det tar åt är det troligtvis för att det inte är vått nog.

    Med andra ord, ha tålamod. Gå ner på henne, fingra henne och låt henne leka med en dildo tills hon blir tillräckligt töjd att kunna ta dig. När hon är redo så häll på en massa glidmedel and you're ready to go.

  • Mon 19 Aug 2019 12:58
    #48
    Anonym (Sedet) skrev 2019-08-19 00:43:21 följande:

    Ja åroblemet är att jag ju på nåt vis vill ha tjejer som inte är helt oförberedda eftersom jag är lite trött på att bli dissad just som man ska få till det. samtidigt vill jag ju inte berätta det för hela världen så att man kan knyta det till mig. Det räcker att vissa gamla ex och vänner varit väl öppenhjärtliga.


    Men alltså, sluta vara en sån cry-baby och testa olika möjligheter istället för att avfärda de tips och råd du får här. Om du möter allt i livet med inställningen att "det går aldrig" så är du ju garanterad att misslyckas. Är du lika dan kring allt i livet så är det nog inte det fysiska som gör att tjejer backar....
  • Anonym (Sedet­) Trådstartaren
    Tue 20 Aug 2019 00:10
    #49
    Anonym (....) skrev 2019-08-19 01:31:13 följande:

    Känns som en trolltråd, men tänker svara hur som helst.

    Som kvinna vill jag först och främst säga att ja, kuken kan vara så stor att det blir jobbigt att ha sex. Har aldrig stött på en kuk så stor att jag inte är villig att försöka dock, och tvivlar på att det någonsin kommer hända. Jag kan förstå om det är svårt att få ett långvarigt sexuellt förhållande som välutrustad, men låter väldigt konstigt att du inte ens kan få engångsligg eller kortare relationer.

    Om hon tycker det gör ont innan du ens kommit in finns det två måsten. Nummer ett är förspel. Vaginan är töjbar och även trånga kvinnor kan bli fistade om de blir tillräckligt upphetsade och töjda (talar från erfarenhet här). Jag tvivlar på att din penis är större än en knytnäve i omkrets så dags att lära dig lite tung-och fingerteknik kanske? Nummer två är glidmedel, och massor av det. Att försöka trycka in något stort i en torr vagina kommer bara göra ont för henne, och kanske även för dig. Känner du att det tar åt är det troligtvis för att det inte är vått nog.

    Med andra ord, ha tålamod. Gå ner på henne, fingra henne och låt henne leka med en dildo tills hon blir tillräckligt töjd att kunna ta dig. När hon är redo så häll på en massa glidmedel and you're ready to go.


    Jag ska vara ärlig o säga att jag haft ett längre förhållande och vi träffades när vi var sexton. Vi var tillsammans i 4o ett halvt år. Sedan vi gjort slut har jag träffat fem tjejer så jag har ingen enorm erfarenhet på det viset men det verkar inte vara till min fördel att ha så stor som jag har. Sen kanske det inte blir lättare av att jag tycker det e jobbigt och stressande med kommentarer oavsett om de är positiva ellr inte. Jag tror kanske att det blir bättre med åren när man träffar mer vana tjejer som kanske dessutom fattar att Man kanke inte måste kommentera sånt första gången.

    Minnpnis är absolut inte tjockare än en knytnäve och jag tycker med det borde gå. Sen ser den nog större ut i proportion eftersom jag inte e så lång men den är det och trots att jag nog vuxit ikapp en del sen jag var yngre så känns det som att jag inte kan vänja mig vare sig vid utseendet eller hur det känns. I mitt huvud är det som att det sitter en vuxen mans arm mellan mina ben vilket såbklart inte är sant men jag upplever det så.

    Vad gäller förspel och allt sånt så kämpade jag och min flickvän med det hela förhållandet och det medförde ett sex där jag juckade med endast ollonet plus lite till i henne.
  • Tue 20 Aug 2019 14:35
    #50

    Hade liknande bekymmer i tonåren, när man vart äldre så blev det inget problem längre... Glad

Svar på tråden Min kuk förstör mitt liv