• Anonym (the look)

    Vad innebär sexig för dig?

    Man kan ju vara sexig på olika sätt. Vissa ar tajta kläder och visar sina behag, andra kanske har en inbjudande och leende blick, kanske ett kroppsspråk som utmärker sig? Jag ser ibland en kändis t ex på tv som jag hajar till inför men kan ofta inte förklara vad det är som gör dem så attraktiva, för de är inte alltid särskilt bildsköna eller så.

    Vad tycker du är sexigt och hur visar sig detta tex? Berätta gärna ifall du är man eller kvinna.

  • Svar på tråden Vad innebär sexig för dig?
  • Anonym (jadu)
    Anonym (the look) skrev 2019-08-02 02:53:29 följande:

    Man kan ju vara sexig på olika sätt. Vissa ar tajta kläder och visar sina behag, andra kanske har en inbjudande och leende blick, kanske ett kroppsspråk som utmärker sig? Jag ser ibland en kändis t ex på tv som jag hajar till inför men kan ofta inte förklara vad det är som gör dem så attraktiva, för de är inte alltid särskilt bildsköna eller så.

    Vad tycker du är sexigt och hur visar sig detta tex? Berätta gärna ifall du är man eller kvinna.


    Kvinna här
    charmen i själva mannen är det som får mig att se det sexiga i honom, hur len han är mot mig och hur han hanterar mig med ödmjukhet.
  • Anonym (the look)
    Anonym (jadu) skrev 2019-08-02 02:57:50 följande:
    Kvinna här
    charmen i själva mannen är det som får mig att se det sexiga i honom, hur len han är mot mig och hur han hanterar mig med ödmjukhet.
    Men om du ännu inte känner en person och bara ser den på tv eller på stan t ex kan du tycka nån är sexig då?
  • t1000

    Jag är en Man.

    En sexig kropp , dvs en smal , gärna tränad och fast kropp.

    Då är hon sexig i precis allt. Men tighta byxor hjälper förstås.

    Spelar ingen roll vad hon har för personlighet om jag inte är attraherad av hennes kropp.

    Personligheten är dock viktig om jag ska bli kär också ...

  • dream on

    Sex appeal sitter inte bara i utseendet. Inte ens när man bara ser folk i tv-rutan. Det är mer något som sitter i blicken, leendet. Jag tycker t.ex. att Woody Harrelson har något visst. Han är inte alls snygg, utan t.o.m. skev och ful men han har något busigt och småfräckt i blicken, ett leende i mungipan som gör honom inbjudande på något vis.


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Kille)

    Att man anpassar sig och gör sig så sexig som man kan vara med det man har. Kan tycka att 18-åriga är skitsexiga likväl 50-åriga mammor med några extrakilon. Så länge man för sig fram på ett sexigt sätt och framhäver sin sexighet. Som till exempel att 50-åriga kvinnan verkligen framhäver sina härliga kurvor och ger ut sexiga vibbar så är hon lika sexig som vem som helst.

  • Anonym (Kvinna52)

    Både man och kvinnor som äger. Utseendet får gärna sticka ut...Freddy Mercury både ägde och stack ut... kunde inte slita blicken från tvn när han var på scen.

    Kvinnor som går med stolt hållning på Ica ... vet sitt värde som person oavsett hur de ser ut. Så sexigt.

Svar på tråden Vad innebär sexig för dig?