• Anonym (Alt. 3)
    Fri 2 Aug 2019 14:32
    247 visningar
    6 svar
    6
    247

    Smekning för att bli redo?

    Läste en tråd här om en kvinna som var orolig att dejten var homo för att han behövde få kuken smekt för att få /behålla stånd. Så jag blev nyfiken på hur det ser ut på FL. Är det skillnad mellan könen vad som krävs för att göra organen tillräckligt redo för penetration? Skiljer det sig åt mellan vilken ålder man är? Kommentera gärna!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smekning för att bli redo?
  • Anonym (Alt. 3) Trådstartaren
    Fri 2 Aug 2019 14:37
    #1

    För egen del är det alternativet 3 som gäller nu, men jag närmar mig 50 så det kanske ändras...

  • Anonym (brud)
    Sat 3 Aug 2019 15:46
    #2

    Ofta är man ju lite småkåt som det är. Lite porriga kommentarer från killen och en dask på rumpan så kan räcka. Men man är ju inte alltid kåt. Ibland behövs det kroppskontakt och närhet och pill för att lusten ska infinna sig.

  • Anonym (Blase­)
    Sat 3 Aug 2019 15:51
    #3

    Gift sedan länge, och nuförtiden när man behöver uppmuntra hustrun i några timmar så får hon också jobba för att få mig hård, annars är det annorlunda om det händer att hon är fysiskt kåt.

  • Lucife­rIV
    Sat 3 Aug 2019 18:07
    #4

    Kryssade i alternativ 4, för oftast är det så, dock inte alltid.

  • Anonym (Psss)
    Sat 3 Aug 2019 18:33
    #5

    Blir galet kåt bara av att fantisera om min sexiga man.

  • Walker­90
    Sat 3 Aug 2019 23:11
    #6

    Jag är en gift kvinna på 29 år. För mig räcker det (ibland) att ligga och fantisera för att bli riktigt blöt. Andra gånger krävs det lite mer än så, dvs att jag tar på mig själv eller att min man gör det. Det varierar!

Svar på tråden Smekning för att bli redo?