• Anonym (Fundersam)

    Hur många här har träffat någon genom FL

    Ja, för allt egentligen, förhållande, kompis, ons,kk.

  • Svar på tråden Hur många här har träffat någon genom FL
  • Anonym (Jo)

    Jag har träffat en medlem, vi var vänner men det rann ut i sanden

  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Jo) skrev 2019-08-02 19:34:31 följande:

    Jag har träffat en medlem, vi var vänner men det rann ut i sanden


    Vad tråkigt att det rann ur sanden men ändå kul när man kan hitta nya vänner på alla olika sätt
  • Anonym (Jadå)

    Både en partner och en kk. Och flera goda vänner.

  • Anonym (Fundersam)

    [quote=79801152][quote-nick]Anonym (Jadå) skrev 2019-08-02 20:37:28 följande:[/quote-nick]Både en partner och en kk. Och flera goda vänner. [/

    Fan vad nice, hur fick ni kontakt?

  • Anonym (Jadå)
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-08-02 20:42:13 följande:

    [quote=79801152][quote-nick]Anonym (Jadå) skrev 2019-08-02 20:37:28 följande:[/quote-nick]Både en partner och en kk. Och flera goda vänner. [/

    Fan vad nice, hur fick ni kontakt?


    Började skriva i trådar, sen inbox, sen vidare...
  • Anonym (Pappan)

    Jodå det blev en relation som var minst sagt speciell. Utöver det en vän som jag blev kk med, av en ren händelses ja vid närmare eftertanke har det nog hänt 5 ggr.

    Ett tag umgicks jag med några som jag lärt känna här och det var en ganska skojig samling

  • Anonym (Jo)
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-08-02 19:37:58 följande:
    Vad tråkigt att det rann ur sanden men ändå kul när man kan hitta nya vänner på alla olika sätt
    Ja, det var tråkigt. Tror att det berodde på att hon förmodligen mådde dåligt då de verkade var på väg att separera.
  • Anonym (Kåta Stina)

    Nej. Inget som käns aktuellt med undantag för ett par mogna kvinnor som känns spännande och som det kunde vara kul att träffa över en öl och prata lite skit med.

Svar på tråden Hur många här har träffat någon genom FL