• Lovelyfeet

    Fotfetish & kittling

    Älskar när min särbo tar hand om mina fötter. Slickar och suger på mina tår, kysser dom och även kittlar.

    Nu är hans största fantasi att någon annan man ska göra det på mig. Jag gillar verkligen tanken.. Och vill verkligen ge det till honom.

    Har ni erfarenhet av att blanda in fler i det ni pysslar med? Någon fler som gillar fötter och kittling, vilket är lite ovanligare fetish..

    Råd, tips?

  • Svar på tråden Fotfetish & kittling
  • Tjugonio

    Hej Lovely Feet. Fotfetish och kittling (under fötter) är nog inte så ovanligt som du tror. Fotfetish är den vanligaste fetischen av alla. Jag har det. Med kittling. Älskar det o har mycket fantasier. Och verklighet. De flesta som har en fetisch tycker nog att det är skämmigt och genant. Att tala om i allmänhet. Män i alla fall. Kvinnor är mera "omedelbara" och kan säga som en helt naturlig sak att de älskar att bli kittlade under fötterna.  Men nästan alla tjejer jag varit tillsammans med har accepterat det. Och någon har riktigt gillat det. Klickat. Det finns så många varianter. Män som älskar när kvinnor kittlar deras fötter. Fotsulorna är en mycket erogen zon. Är du kittlig under fötterna så att du skrattar ? Gå in på Youtube och kolla. Men skriv på engelska. Svenska funkar inte. "Tickling" "Feet tickling" osv. Nu är ju mycket där bondage och det är ju inte alla som gillar det. En del kanske t.o.m. får avsmak. Men jag kan lova att ingen där är med om det mot sin vilja. Finns det någon större njutning att få sina fotsulor slickade 😍

Svar på tråden Fotfetish & kittling