• Anonym (gamla kvinno­r)
    Sat 3 Aug 2019 16:48
    388 visningar
    6 svar
    6
    388

    Förlora oskulden med någon gammal

    Hej.
    Är en kille på 19 år som försökt få kontakt med tjejer i min ålder men har inte lyckats.
    Däremot har äldre kvinnor velat träffa mig och ta min oskuld.

    Vad skulle ni gjort?

    Förlora den med någon gammal eller kanske aldrig med någon?

  • Svar på tråden Förlora oskulden med någon gammal
  • Sat 3 Aug 2019 16:51
    #1

    Du är 19 och redan tror du att du ska vara utan sex resten av livet.

    Gå ut på stan nu det är sommar och häng inte på familjeliv, därför du inte träffar nån.

  • Anonym (.)
    Sat 3 Aug 2019 17:19
    #2

    Jag skulle ha tagit den chans som uppkommit, om det var med en person som jag var attraherad av

  • Anonym (gamla kvinno­r) Trådstartaren
    Sat 3 Aug 2019 18:43
    #3

    Inte attraherad av dessa kvinnor

  • Sat 3 Aug 2019 19:12
    #4
    Anonym (gamla kvinnor) skrev 2019-08-03 18:43:01 följande:

    Inte attraherad av dessa kvinnor


    Mitt generella råd måste nog vara att ha sex när du träffar någon du vill ha sex med. Det blir liksom inte riktigt bra annars.
  • Anonym (Gansk­a trevli­gt ändå)
    Sat 3 Aug 2019 19:28
    #5
    Oerhörd skrev 2019-08-03 19:12:42 följande:
    Mitt generella råd måste nog vara att ha sex när du träffar någon du vill ha sex med. Det blir liksom inte riktigt bra annars.
    Jag håller inte riktigt med. Sex kan vara väldigt trevligt även om allt inte stämmer till 100%. Så, åtminstone som kille/man och singel så tycker jag att man skall passa på när det erbjuds även om hon råkar vara inte så attraktiv som man kanske skulle kunna önska, har en kass personlighet eller något liknande.

    Det kan bli rätt ok ändå faktiskt.
  • Sun 4 Aug 2019 00:07
    #6

    Vill du ha sex med någon äldre som vill ha sex med dig så ha det! Men tycker inte att du som 19-åring behöver känna dig desperat att ligga med vem som helst om du egentligen inte känner för det!

Svar på tråden Förlora oskulden med någon gammal