• Anonym (Kvinno-Bratz)

    Kvinnor som inte respekterar ett ja

    Hur tänker kvinnor som inleder att förhållande med en man och sedan inte vill ha sex med honom? De lockar med sex i början för att få mannen på kroken men efter ett tag när det är dags för sex är det tvärnej.

  • Svar på tråden Kvinnor som inte respekterar ett ja
  • Anonym (NaughtyNils)
    Anonym (Kvinno-Bratz) skrev 2019-08-04 10:55:26 följande:

    Hur tänker kvinnor som inleder att förhållande med en man och sedan inte vill ha sex med honom? De lockar med sex i början för att få mannen på kroken men efter ett tag när det är dags för sex är det tvärnej.


    Är nog olika. De kanske var intresserade först, sen ändrade de sig.
    Kanske att de träffade på en Hunk som mig, klart de ändrar sig då, när de kan få bättre.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Kvinno-Bratz) skrev 2019-08-04 10:55:26 följande:

    Hur tänker kvinnor som inleder att förhållande med en man och sedan inte vill ha sex med honom? De lockar med sex i början för att få mannen på kroken men efter ett tag när det är dags för sex är det tvärnej.


    Eller så inser de att du är ett sjävberättigat litet kryp som förväntar sig saker snarare än att uppskatta det du får och att de faktiskt inte vill ligga med dig trots allt.

    Du har hört nyheten om att en tjej får säga nej till sex? I alla lägen? Även om den är tre mm från att stoppas in? Ffs get over yourself.
  • Anonym (Kvinno-Bratz)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2019-08-04 11:45:48 följande:
    Eller så inser de att du är ett sjävberättigat litet kryp som förväntar sig saker snarare än att uppskatta det du får och att de faktiskt inte vill ligga med dig trots allt.

    Du har hört nyheten om att en tjej får säga nej till sex? I alla lägen? Även om den är tre mm från att stoppas in? Ffs get over yourself.
    Det finns nog ingen man som missat att det är kvinnan som har den sexuella makten.
  • Anonym (Little incel)
    Anonym (Kvinno-Bratz) skrev 2019-08-04 10:55:26 följande:
    Hur tänker kvinnor som inleder att förhållande med en man och sedan inte vill ha sex med honom? De lockar med sex i början för att få mannen på kroken men efter ett tag när det är dags för sex är det tvärnej.

    Om man bara tänker på sin egen njutning i sängen tröttnar kvinnorna, förbättra dina skills så kanske de vill ligga med dig.
  • Anonym (Kvinno-Bratz)
    Anonym (Little incel) skrev 2019-08-04 11:55:48 följande:

    Om man bara tänker på sin egen njutning i sängen tröttnar kvinnorna, förbättra dina skills så kanske de vill ligga med dig.
    Eller också är hon bara tråkig.
  • Anonym (Little incel)
    Anonym (Kvinno-Bratz) skrev 2019-08-04 11:58:18 följande:
    Eller också är hon bara tråkig.

    Eller så är du en dålig älskare.
  • Anonym (Kvinno-Bratz)
    Anonym (Little incel) skrev 2019-08-04 12:00:13 följande:

    Eller så är du en dålig älskare.
    Eller så förväntar hon sig precis som de flesta andra kvinnor att han skall ta ansvar både för sin egen och hennes njutning?
  • Anonym (svår sits)

    Alltså det där är en rätt svår grej för oss. När jag är nykär så bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om det är bra eller dåligt, bara det är ofta, jag vill ändå och UPPLEVER det som bra fast det kanske inte är det. Men när man vart tillsammans ett tag så är det en lite annan grej. Då krävs det lite mer för att jag skall vilja ha sex.

Svar på tråden Kvinnor som inte respekterar ett ja