• Anonym (Amor)

    Vad gjorde att du blev kär?

    Titta på din respektive och fundera på följande:

    Varför blev du kär i just den här personen?

    Utseende, personlighet, värdering?

    Jag blev kär i min sambo för att han hade en otrolig charm och vi gillade samma typ av saker och var lika knäppa båda två. Han är egentligen ganska nördig men utseendemässigt föll jag för att han såg manlig ut på lite smutsigt vis. Lite ?soldat som varit ute i skiten? :)

    Din tur!

  • Svar på tråden Vad gjorde att du blev kär?
  • Anonym (Highschoolsweethearts)

    1. Hans intelligens.

    2. Hans sociala kompetens och att han är så anpassningsbar. Han kan föra ett samtal med vem som helst och få mina vänner, kollegor och familj att skratta.

    3. Hans humor.

    4. Att han trots allt jag nämnt ovan är så OERHÖRD snäll, förlåtande, lugn och tålmodig. Jag har många gånger varit orättvis, hård, och sagt och gjort saker som jag djupt ångrar men han har förlåtit mig på plats när jag bett om förlåtelse. Hans orubbliga lojalitet mot mig som gör att jag blir förälskad i honom om och om och igen...

  • Anonym (Swing for fun)

    Det första jag la märke till var händerna. Kände direkt att det dom händerna får gärna beröra mig. Charm, humor och ett naturlig belevat och artit sätt där han visar att han ser folk i sin omgivning. Kände direkt att den mannen vill jag åldras tillsammans med.

    Det är nu 11år sedan och herre gud vad mycket kul och galet vi har gjort tillsammans.

  • Anonym (så många faktorer..)

    Olika saker som alla var så rätt i sitt sammanhang.

    Först var det hans självsäkra men ändå ödmjuka sätt att ta kontakt på nätet. Hans bilder och vansinnigt vackra utseende. Sen hans röst och allt vi hade gemensamt som vi avhandlade ett bra tag på telefon innan första dejten.

    Sen från första ögonblicket irl blev jag helt tagen av hans extrema skönhet ch läckra utseende. Han var så mycket snyggare i verkligheten och är fortfarande så attraktiv för mig att jag får knipa mig själv för att se om jag drömmer.

    Än så länge har vi inte kommit så långt på förhållandeskalan, bara några par år än så länge och ännu mitt i nyförälskelsefasen som jag hoppas ska vara för evigt minst;) Kan inte tänka mig ett liv utan denna underbara man numera. Han förgyller mitt liv och luften att dallra av sexuell laddning och åtrå. Så häftigt att lära varandra nya grejer varje dag och forma varandra. Han är också nyfiken,påhittig och otroligt spännande att vara med. En sån fin människa också blev han ju kär i mig!

  • Anonym (Kåta Stina)

    Hennes oerhörda komplexitet och ibland motsägelsefulla personlighet.

    Hon var lite av en legend i BDSM-kretsar när vi träffade på en pubkväll för BDSM-intresserade.

    Viste vem hon var till användarnamnet på BDSM-borgen och hade läst mycket av det hon skrev.

    På träffen träffade jag denna tjej som såg så himla snäll ut och började prata en del med henne innan hon presenterade sig. Bara kände o herre gud är det den grymma XXX som ser så himla snäll ut och är så ödmjuk och trevlig.

    Efter den kvällen började vi träffas och jag svävade som på moln. Blev direkt fascinerad över hennes förmåga att ena stunden vara dem mest omtänksamma person man kan tänkas och nästa stund vara totalt iskall och beräknande.

    Oerhört kunnig på många områden och kan alltid hitta något att prata om, är samtidigt väldigt privat nästa introvert som hon har fantastiska förmågor att få folk att trivas och må bra.

  • Anonym (Amor)

    Härligt att läsa era berättelser. Man behöver minnas tillbaka ibland. Fler?

  • Anonym (desaklick)

    Att han var stel och ganska självupptagen första gången vi sågs, samt pratade på i en lång monolog som aldrig tog slut...

    Att han liksom på vår första dejt verkade väldigt ointresserad av mig som person och generellt svärtade ner detta med internetdejting, vilket var sättet vi träffades på...

    Att jag, när vi skildes åt den där första gången inte trodde att vi någonsin skulle träffas igen... när vi stod och väntade på min buss frös han och verkade allra mest vilja gå hem även om han artigt stannade tills dess att bussen anlände...

    Så tog han kontakt igen trots allt, inte för att han var så intresserad, men han hade ändå känt att det var något sånär trevligt så att det var värt att ses igen...

    Så jäkla hett, kunde knappt bärga mig till det att vi sågs igen... å på den resan var det...

    Gifta sedan fem år! 

Svar på tråden Vad gjorde att du blev kär?