• erikaABC

    Är du ok med att din partner umgås med motsatt kön på tu man hand?

    Är du ok med att din partner umgås med motsatt kön på tu man hand?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du ok med att din partner umgås med motsatt kön på tu man hand?
  • Akira Öken

    Frågan bygger på att man i en relation skulle anse sig har någon form av äganderätt till sin partner och därigenom rätt att besluta om dennes umgänge. Väldigt märklig inställning.


  • AniieeHär

    Självklart.

    Även med någon av samma kön.

    Skum fråga.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Anonym (Anonym 666)
    Akira Öken skrev 2019-08-06 22:31:37 följande:

    Frågan bygger på att man i en relation skulle anse sig har någon form av äganderätt till sin partner och därigenom rätt att besluta om dennes umgänge. Väldigt märklig inställning.


    Vete sjutton... Är du i ett förhållande? Jag tror jag ska bjuda ut din tjej/kille/etc på romantisk middag för två, sedan går vi hem till mig och myser i soffan med en film. Varje helg. Resten av året iaf. Eller? För du äger ju inte den personen.

    Man kan gott o väl ha vissa "normala" förväntningar på sin käresta.
  • Tintin i Amerika

    när man ingår partnerskap så ingår ett avtal i det.
    många amatörer har självklart inget skriftligt avtal och ingen muntligt heller utan de låter vinden bestämma vart kappan skall blåsa.

  • Thereisthat

    Det är väl klart? Jag har väl inte någon rätt att bestämma huruvida min dam ska få umgås med någon öht? Det är upp till henne.

    Blir man svartsjuk över det så är det ens egna problem.

  • Akira Öken
    Anonym (Anonym 666) skrev 2019-08-06 22:35:06 följande:

    Vete sjutton... Är du i ett förhållande? Jag tror jag ska bjuda ut din tjej/kille/etc på romantisk middag för två, sedan går vi hem till mig och myser i soffan med en film. Varje helg. Resten av året iaf. Eller? För du äger ju inte den personen.

    Man kan gott o väl ha vissa "normala" förväntningar på sin käresta.


    Vad får dig att tro att en person som är i en relation skulle vara intresserad av det scenario du beskriver?
  • Anonym (Man 48)

    Självklart få väl hon träffa vem hon vill ...men kanske inte gå på krogen typ för att på "tu man hand" å ha trevligt skulle väl kanske inte kännas helt ok beroende på situationen och vem det är?... men frågan är konstigt ställd.

    Man umgås väl med andra könet varje dag egentligen ....och det ska väl vara ok ? ...eller hur ..,,.. sen har man varit ihop så länge som vi så har vi inte några konstiga hemligheter för varandra ....finns ingen anledning ...

  • Anonym (Anonym 666)
    Akira Öken skrev 2019-08-06 22:44:46 följande:
    Vad får dig att tro att en person som är i en relation skulle vara intresserad av det scenario du beskriver?
    Det spelar väl ingen som helst roll. Du äger inte din partner. Hon/han får ju göra exakt vad den vill, om den vill, det sa du ju?
Svar på tråden Är du ok med att din partner umgås med motsatt kön på tu man hand?