• kioskvältare

    Hjälp mig hitta FAME!

    Jag har googlat som tusan men kan inte hitta nånstans där jag kan streama favoritserien från 80-talet FAME. För de som inte vet handlar den om eleverna på NY high school for performing arts. Jag bryr mig inte om ifall det kostar lite att se bara jag får se den, alla säsongerna. De sajter jag hittar går inte att ses från serie eller man måste registrera sigfrån USA. 

    Youtube finns ju en del avsnitt men jag vill ju se från början och sedan alla. Första avsnittet hittar jag - dubbat på spanska.....

    Kanske ni är smartare än jag och bättre på att söka

    Det ska då vara originalserien från 1982 som jag är ute efter. Filmen från 1980 som serien bygger på vill jag också se men serien är viktigast. Det jag hittar är en uppdaterad version av filmen från 2009.

    DVD har jag ingen möjlighet att se ifall någon råkar hitta den, jag vill streama.

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta FAME!
  • AniieeHär

    Finns på Amazon Prime.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • kioskvältare
    AniieeHär skrev 2019-08-07 19:34:02 följande:

    Finns på Amazon Prime.


    Ja, jag vet men går inte att se/köpa i Sverige, jag har försökt. Den svenska Prime har jag abonnemang på och där finns den inte
  • AniieeHär
    kioskvältare skrev 2019-08-07 21:18:06 följande:
    Ja, jag vet men går inte att se/köpa i Sverige, jag har försökt. Den svenska Prime har jag abonnemang på och där finns den inte
    Jahapp. Itunes?
    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • AniieeHär

    Säsong 1 finns på dalymotion.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • AniieeHär

    Dailymotion.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • kioskvältare
    AniieeHär skrev 2019-08-07 21:23:42 följande:
    Jahapp. Itunes?
    Samma där, funkar inte i svenska Itunesaffären. Störigt!
    AniieeHär skrev 2019-08-07 21:24:40 följande:

    Säsong 1 finns på dalymotion.


    Där var den ja, tack! Bara säsong 1 men bättre än inget
Svar på tråden Hjälp mig hitta FAME!