• Anonym (Ano)

    Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till

    Min pojkvän har en väldigt hög sexlust och onanerar minst 3-4 gånger per dag. Jag har inget emot att han onanerar eller kollar på porr, men han gör det bredvid mig när jag inte har lust. Jag kan sitta på mobilen och göra mitt eller försöka sova och så känner jag att hela sängen vibrerar

    Det gör mig obekväm och det är omöjligt att sova när han håller på. Han vill att jag ska hjälpa till och har jag inte lust blir han sur. Om jag inte själv är kåt men hjälper till ändå blir han sur för han kan känna att jag inte är sugen. Så jag måste låtsas vara kåt vilket är svårt för mig. Jag har försökt prata med honom om det här men han verkar inte förstå varför det är ett problem för mig. Tips?

  • Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till
  • Anonym (Äckel)

    Han är ett äckel utan respekt. Fy fan vad vidrigt och respektlöst. Vad är det för fel på honom? Är han utvecklingsstörd?

  • Mikka89

    Sorry men han låter som ett riktigt perverst äckel utan noll respekt för dig! Hitta en bättre partner istället för den snuskhummern!

  • Anonym (Bp)

    Har han ingen respekt för dig?!

    Jag hade lagt mig och sovit i något annat rum så fort han började. Aldrig i livet att jag hade velat vara i närheten om någon betedde sig så respektlöst! Det är ju ett problem för honom att ha så hög sexlust som han behöver söka hjälp för eftersom att han inte kan kontrollera det.!

  • Anonym (Jo)

    Säger som dem andra. Han verkar äcklig. Men sen är det där med att spela kåt en övningssak, jag spelar kåt lite då och då och min man märker ingenting, men då har jag gjort det ett antal år också

  • Anonym (Lo)

    TS, det han gör är inte ok. Han är väldigt respektlös mot dig. Ställ enbart upp om du själv verkligen vill. Du har all rätt att inte vilja. Blir han sur så låt han bli det.

    Sedan låter det som att han har ett problem med sin sexualitet, att det är som ett tvång han måste utföra dagligen. Han borde söka hjälp för det.

  • Studentpappa

    Det är jobbigt att vara 14 och i puberteten, för inte är han väl äldre? Det går iaf över när han mognar..


    Ride it like you stole it
  • Anonym (Bp)
    Anonym (Jo) skrev 2019-08-09 14:58:20 följande:

    Säger som dem andra. Han verkar äcklig. Men sen är det där med att spela kåt en övningssak, jag spelar kåt lite då och då och min man märker ingenting, men då har jag gjort det ett antal år också


    Av nyfikenhet bara undrar jag varför du gör det? Varför inte bara erkänna att du inte alltid är kåt?
  • Drottningen1970

    Han tvingar dig till sexuella tjänster med känslomässig utpressning alltså. Det du kallar att han vill ha hjälp att onanera är inger annat än våldtäkt.

    Vill du leva så så är det ditt val men se det för vad det är och gör inga förskönande omskrivningar.

  • Anonym (kaz)

    Han är vare sig sund eller normal
    Om han inte anser att han behöver hjälp med detta tycker jag att du lämnar relationen. Det är flera av sakerna du berättar om honom som är sjukliga.

Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till