• Bättrevackereer

    Snygg kvinna som tycker mig mig som jag tycker också om

    Hej,

    Det är festival överallt där jag bor så är lite extra exalterad så ni vet det lite innan.

    Såg en kvinna som jag inte sett på ca 6 månader och ooooooooh vad snygg han har blivit nu när jag såg henne ute på stan med sin morsa (gulligt) hon hade fixat sig extra mycket och ser smart o skötsam o fin ut.

    Varför hennes snygglek spelar roll i detta fall är för att hon tyckte om mig genuint förut och skickade minst en signal varje gång vi sågs ute på ett ställe som jag inte vill gå in mer detaljerat på.

    Hon var riktigt fin idag men jag var lite risig då jag inte orkat raka ansiktet och bara ätit skräp minst sagt i flera månader o rökt och satan vet vad. Jag är bekväm med mitt sätt att vara och se ut på då jag är en man och en man kan och bör se lite tidigare ut, kvinnor ska vara snygga parten och bidra till med snygga gener i familjen.. bla bla bla bla bla. Till saken:

    Hon är så snygg!!!!!!! Jag blir åter kär i sötnosen. Okej när vi sågs jämt förut var det mycket connection och vi hade känt ögonkontakt och jag kunde inte ragga henne på denna ställe då det hade verkligen varit opassande fast ön jag brukar skita i sånt men håller mig undan det då hon är minst 10 år äldre än mig. Nyss när vi sågs ute håller hon poker face och blir chockad över att vi träffas på och jag förstår det då det blir mycket känslor inblandad, jag hälsade på henne för ett tag sedan så jag hann se henne en gång innan dessa 6 månader o när jag vinkar då jag tycker hon är söt så blir hon helt stel och kan inte hälsa tillbaks och jag skrattarde när detta hände för det har exakt den responsen jag förväntade mig.

    Ooouuuuufufufufufifi. Hoooon eeeeee såååå heeeeeeeeet. Varför varför blir hon nervös när vi ses ute på stan??

    Sluta komma med negativa butthurt svar, var lite respektfulla när ni skriver så detta är lite mer känsligt för mig då hon o jag har en lovestory in the background. Show some respect b

  • Svar på tråden Snygg kvinna som tycker mig mig som jag tycker också om
  • Anonym (Sebben)

    Hon blir nervös för att hon inte vet var hon har dig. Det här kan bli nåt men du kan inte vara passiv nu. Action.

    Raka, kamma och spotta upp dig. Ta på bästa skjortan, kontakta killkompisarna och så föreslå henne och hennes tjejkompisar att ni roar er på festivalen. Charma henne lagom, glittra lite. Ha roligt. Gör det pronto... din slöhög...

  • Anonym (Sorry)

    Jag tolkar det som att hon tycker det är pinsamt att bli sedd med dig. Tio år yngre, antagligen inget seriöst från hennes sida.

Svar på tråden Snygg kvinna som tycker mig mig som jag tycker också om