• BaeBinkie

    Väldigt lite äl-flytningar, någon annan som ändå blivit gravid?

    Hej,

    Jag och min sambo försöker få till vårt andra barn, vi har en tvååring sedan tidigare och jag fick ett missfall i v. 12 i maj i år.

    Efter missfallet har mina ägglossningsflytningar i princip försvunnit, innan var det väldigt tydligt när jag hade äl då flytningarna var rikliga, hala och trådiga. Nu är det fortfarande trådigt men myyycket mer sparsamt, ofta inga flytningar alls runt än. Har dock kvar alla andra äl-symptom som förhöjd sexlust, ömma bröst m.m och mensen kommer som den ska.

    Någon som har väldigt lite äl-flytningar (alltid haft eller fått senare i livet) och ändå blivit gravid?

  • Svar på tråden Väldigt lite äl-flytningar, någon annan som ändå blivit gravid?
  • Zoega

    Jag har aldrig fått äl flytningar. Och varit gravid. Har läst överallt känns d som att man alltid har dem. O har verkligen kollat nu då jag vill bli gravid oregelbunden mens samt distansförhållande tillfälligt... lita på dina andra symtom tycker jag

  • Lumas
    BaeBinkie skrev 2019-08-10 17:27:56 följande:

    Hej,

    Jag och min sambo försöker få till vårt andra barn, vi har en tvååring sedan tidigare och jag fick ett missfall i v. 12 i maj i år.

    Efter missfallet har mina ägglossningsflytningar i princip försvunnit, innan var det väldigt tydligt när jag hade äl då flytningarna var rikliga, hala och trådiga. Nu är det fortfarande trådigt men myyycket mer sparsamt, ofta inga flytningar alls runt än. Har dock kvar alla andra äl-symptom som förhöjd sexlust, ömma bröst m.m och mensen kommer som den ska.

    Någon som har väldigt lite äl-flytningar (alltid haft eller fått senare i livet) och ändå blivit gravid?


    Kan inte säga att jag har haft typiska äl-flytningar någonsin men väntar trots de nu mitt 4e barn :D
Svar på tråden Väldigt lite äl-flytningar, någon annan som ändå blivit gravid?