• Anonym (Funderar)

    Är det ens möjligt?

    Jag har upptäckt min sexualitet mer och mer och vad jag gillar i sängen. Funderar på det här med partner. Är det ens möjligt att träffa en man som är rolig, snäll och allt viktigt. OCH dessutom gillar samma saker i sängen? Finns det en möjlighet, hur många har lyckats? Eller tvingas ni hålla tillbaka ovh kompromissa när det gäller vissa delar?

  • Svar på tråden Är det ens möjligt?
  • Anonym (x,x)

    Självklart så går det, allt handlar om att prata med varandra! Och grattis till självutvecklandet, man kan aldrig sluta förvåna sigsjälv... hur gammal är du?

  • Anonym (Funderar)

    Tack ja det kanske är så att man kan upptäcka saker tillsammans och hoppas ?? Jag är 41.

  • Anonym (Funderar)

    Någon mer med erfarenheter?

  • Anonym (Funderar)

    Kan tillägga att det är ju inte så att jag inte känt till min sexualitet alls tidigare men jag har upptäckt fler detaljer och dimensioner. På egen hand, hade varit så underbart att utveckla det med en man, men som sagt vill jag inte bara ha en sexpartner utan han ska ju ha det där andra också.. Känns omöjligt ????

  • Anonym (Funderar)

    Hur ska man lyckas hitta ?honom? då?

  • Mella-Bella

    Vad menar du med att han ska ha "det där andra"? 
    Ska det vara en man att bli kär i och ha förhållande med som du sedan utvecklar din sexualitet tillsammans med? Eller "räcker" det med en kk som du trivs med och umgås med även utanför sängen?

  • Anonym (Funderar)

    Drömmen är ju en man som man trivs med och finner en själslig koppling med, alltså ett förhållande. Men som också gillar det men gör i sängen.. Tycker det verkar väldigt svårt att hitta nån med allt men det går kanske..?

  • Mella-Bella
    Anonym (Funderar) skrev 2019-08-11 13:28:19 följande:

    Drömmen är ju en man som man trivs med och finner en själslig koppling med, alltså ett förhållande. Men som också gillar det men gör i sängen.. Tycker det verkar väldigt svårt att hitta nån med allt men det går kanske..?


    En del människor hittar detta genom att först skaffa kk sen kommer det andra, om man upptäcker att man trivs ihop och klickar. Kanske hittar du inte rätt person på första försöket. Men om du har som krav att hitta din själsfrände innan ni börjar med sexet så kan det bli svårare. Du kan ju också träffa någon som du verkligen gillar men sen upptäcker du att sexet med denne inte var något vidare.
  • Anonym (Funderar)

    Ja klurigt det där.. man kanske kan upptäcka saker utmed vägen.. Och låter ju ändå som vissa lyckats med att hitta ?hela paketet? .

  • Fjäril Vingad

    Jag och min partner lärde känna varandra via gemensamma vänner. Vi skulle väl egentligen bara ha lite kul, men vi föll båda för varandra rätt fort. Firar tre år ihop snart.

  • Anonym (Funderar)
    Fjäril Vingad skrev 2019-08-11 15:38:14 följande:

    Jag och min partner lärde känna varandra via gemensamma vänner. Vi skulle väl egentligen bara ha lite kul, men vi föll båda för varandra rätt fort. Firar tre år ihop snart.


    Funkar ni helt ihop sexuellt också?
Svar på tråden Är det ens möjligt?