• LillaMini2019

    Hjälp att tyda test. Ägglossning när?

    Hej

    Igår fick jag fast gubbe på clearblue advance digital. Tog även en stripe efter de som blev väldigt positivt på direkten. Lite tidigt än vanligt. Fick positivt dag 14. Brukar ha ägglossning kanske dag 18-20 mest dag 19.

    Tog en stripe idag för o se och tycker inte den blir lika stark dock så behöver hjälp o tyda(nybörjare här). Jag tempar varje dag och tempen har inte gått upp ännu.



    Den övre är torkad från igår. Färgerna var starkare då och teststräcket va starkare än kontrollstrecket. De undre är från idag.. vad tror ni? Positivt än?

  • Svar på tråden Hjälp att tyda test. Ägglossning när?
  • LillaMini2019

    Oj va bilden blev sne o dålig. Färgen på dagen test (åt höger) syns knapp men dom är nästan lika mkt färg på i verkligheten

  • Johanna1986

    Båda e negativa än så länge. Tempar du så kommer du också veta när du har din äl. Ska vara mycket mer säkert än testerna. Har du testat innan dessa två tester också? Förutom Cb-testet?

  • LillaMini2019

    På första bilden, den åt vänster va positivt. Togs igår och färgerna var mycket starkare då. Så den va positiv tillsammans med fast gubbe. Det åt vänster är färskt och taget precis nyss. Tycker att teststrecket är svagare än kontrollstrecket.

    Japp tempar och en temphöjning har inte inträffat än

  • soltroll
    LillaMini2019 skrev 2019-08-11 09:06:08 följande:

    På första bilden, den åt vänster va positivt. Togs igår och färgerna var mycket starkare då. Så den va positiv tillsammans med fast gubbe. Det åt vänster är färskt och taget precis nyss. Tycker att teststrecket är svagare än kontrollstrecket.

    Japp tempar och en temphöjning har inte inträffat än


    Men temphöjningen kommer väl strax efter äl?Eller minns jag helt fel?:)
  • LillaMini2019
    soltroll skrev 2019-08-11 09:14:27 följande:

    Men temphöjningen kommer väl strax efter äl?Eller minns jag helt fel?:)


    Du har så rätt. Därför ja ville ha hjälp o tyda testen. Har ja ägglossning nu idag? Vi försöker nämligen bli gravida o sambon har varit iväg fredag till idag. Vi sexade torsdags o får köra idag när han kommer hem men vill veta ifall de är försent
Svar på tråden Hjälp att tyda test. Ägglossning när?