• Sun 11 Aug 2019 09:14
    269 visningar
    13 svar
    13
    269

    Ger snart upp

    Har varit sambo i 14 år och under denna tid har jag måååånga gånger försökt få min sambo att förstå vad jag tycker är skönt eller inte när det gäller sex. Men ändå så gör han samma sak om igen. Alltså hur skönt är det att få ett lätt fuktat finger uppstucket i röven eller en kuk i en torr fitta. Inga sensuella smekningar utan mer som ett grävande, jättelätt å bli upphetsad.

    Nån som har bra tips hur jag kan få honom att förstå?

  • Svar på tråden Ger snart upp
  • Nicken­amn01
    Sun 11 Aug 2019 09:41
    #1

    Kan du inte sexstrejka tills han fattar vad som gäller?

  • Sun 11 Aug 2019 09:50
    #2

    Han kommer att fatta fortare om du slutar att ha sex som du inte njuter av. Ger ganska dubbla signaler om du fortsätter fast du inte gillar det.

  • Anonym (....)
    Sun 11 Aug 2019 09:52
    #3

    Låt nån kille som kan visa på dig :D

  • Tuteli­tut
    Sun 11 Aug 2019 10:45
    #4

    Om du har sagt det till honom och han ändå inte fattar... kommunikation och respekt är väl bland det viktigaste för att ett förhållande ska funka?

  • Tintin i Amerik­a
    Sun 11 Aug 2019 10:50
    #5

    sexstrejka! tills han fattar!

  • Sun 11 Aug 2019 13:20
    #6

    Det är ju inte ofta vi har sex så det är kanske för långt mellan gångerna så han hinner glömma. ????

  • Tintin i Amerik­a
    Sun 11 Aug 2019 13:50
    #7
    Ennazus skrev 2019-08-11 13:20:20 följande:

    Det är ju inte ofta vi har sex så det är kanske för långt mellan gångerna så han hinner glömma. ????


    Nejdå ju mer han får vänta desto mer kommer han

    bli desperat.
  • Nicken­amn01
    Sun 11 Aug 2019 14:03
    #8
    Ennazus skrev 2019-08-11 13:20:20 följande:

    Det är ju inte ofta vi har sex så det är kanske för långt mellan gångerna så han hinner glömma. ????


    Det tror jag inte, kan du inte säga till honom -inte ännu! Eller slicka och smek mer när det börjar dra ihop sig och om han inte lyssnar markerar du att det inte blir något.

    Är han duktig sedan när du blivit våt (för det hoppas jag du blir innan det är klart)
  • Tintin i Amerik­a
    Sun 11 Aug 2019 14:16
    #9
    Nickenamn01 skrev 2019-08-11 14:03:59 följande:

    Det tror jag inte, kan du inte säga till honom -inte ännu! Eller slicka och smek mer när det börjar dra ihop sig och om han inte lyssnar markerar du att det inte blir något.

    Är han duktig sedan när du blivit våt (för det hoppas jag du blir innan det är klart)


    Vad är det att han ska vara duktig med när hon blivit våt?
  • Nicken­amn01
    Sun 11 Aug 2019 14:18
    #10
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-11 14:16:14 följande:

    Vad är det att han ska vara duktig med när hon blivit våt?


    Jag formulerade mig lite oprecist. Undrade främst om han var en bra älskare när hon ?hunnit ifatt?.
  • Anonym (Hoppl­öst)
    Sun 11 Aug 2019 15:06
    #11

    Samma med min kille, varit tillsammans ungefär lika länge också. Jag visar, jag berättar och när det blir rätt är det ju fantastiskt. Han vet exakt vad som funkar och vad jag går igång på, men om jag inte detaljstyr gör han det ALDRIG. Har tex sagt att jag blir grymt kåt om han smeker mig över rumpan och nafsar mig i nacken. Helt säkert kort om han vill ligga, jag blir plaskvåt direkt. Istället kommer han alltid framifrån och klämmer på mina bröst. Det känns mest konstigt. Jag har aldrig visat någon uppskattning alls vid beröring av brösten, visst jag fattar att HAN kanske går igång på det, men om han är kåt och vill göra mig kåt vore det ju kanske smart att lägga fem sekunder på något som funkar... verkar som att han helt enkelt inte bryr sig. Tur att jag har en älskare också...

  • Tintin i Amerik­a
    Sun 11 Aug 2019 17:40
    #12
    Nickenamn01 skrev 2019-08-11 14:18:04 följande:

    Jag formulerade mig lite oprecist. Undrade främst om han var en bra älskare när hon ?hunnit ifatt?.


    Aha ok. Vad är en bra älskare då när hon hunnit ifatt?:)
  • Nicken­amn01
    Sun 11 Aug 2019 17:47
    #13
    Anonym (Hopplöst) skrev 2019-08-11 15:06:03 följande:

    Samma med min kille, varit tillsammans ungefär lika länge också. Jag visar, jag berättar och när det blir rätt är det ju fantastiskt. Han vet exakt vad som funkar och vad jag går igång på, men om jag inte detaljstyr gör han det ALDRIG. Har tex sagt att jag blir grymt kåt om han smeker mig över rumpan och nafsar mig i nacken. Helt säkert kort om han vill ligga, jag blir plaskvåt direkt. Istället kommer han alltid framifrån och klämmer på mina bröst. Det känns mest konstigt. Jag har aldrig visat någon uppskattning alls vid beröring av brösten, visst jag fattar att HAN kanske går igång på det, men om han är kåt och vill göra mig kåt vore det ju kanske smart att lägga fem sekunder på något som funkar... verkar som att han helt enkelt inte bryr sig. Tur att jag har en älskare också...


    Det kanske är vad ts behöver för att mildra sin frustration...en älskare
Svar på tråden Ger snart upp