• Anonym (anonym)

    Vilken brudklänning ska jag välja?

  • Svar på tråden Vilken brudklänning ska jag välja?
  • IceKitten

    De är bägge vackra men passar till helt olika brudar.

    Nr 1 kräver en skönhet till brud som har det där extra. Annars kommer hon försvinna i klänningen. Även en vacker, smal och lång kropp. Annars bli man en boll.

    Nr 2 är betydligt mer lättburen och även elegantare. Den klänningen kommer lyfta fram bruden på ett helt annat sätt vilket även gör det möjligt för en mer alldaglig brud att ha den. Den är även betydligt mer förlåtande för en icke-perfekt kropp.

    Ingen ska någonsin kolla på klänningen innan bruden (eller i andra sammanhang för den delen), då har hon fem klänning.

    Vilken brud du är har jag ju dock ingen aning om.

  • Alvina

    Tycker den andra klänningen är jättefin! Den första tycker jag påminner om underkläder på överdelen.

  • Anonym (anonym)

    Jag har bestämt mig. Det blev den första. 

  • Anonym (Helylle)
    Anonym (anonym) skrev 2019-08-15 20:15:00 följande:

    Jag har bestämt mig. Det blev den första. 


    Beklagar till ett dåligt val.
  • Anonym (anonymen)

    Den andra är mer elegant och tidlös. Den första kan komma att se lite "tacky" ut, tror jag. 

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Helylle) skrev 2019-08-15 20:16:39 följande:
    Beklagar till ett dåligt val.
    Men vad är det här för kommentar? 

    Varför så bitter? Vill din sambo inte gift sig med dig?
  • Anonym (Helylle)
    Anonym (anonym) skrev 2019-08-15 20:23:39 följande:
    Men vad är det här för kommentar? 

    Varför så bitter? Vill din sambo inte gift sig med dig?
    Inte bitter, bara ärlig.
    Det ser inte ut som en brudklänning ens.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Helylle) skrev 2019-08-15 20:30:09 följande:
    Inte bitter, bara ärlig.
    Det ser inte ut som en brudklänning ens.
    Hur ska en brudklänning se ut enligt dig?(Bortsett från det uppenbara, att den är vit)
  • Anonym (Båda)

    Båda är jätte vackra! Men går inte säga vilken som blir finast på dig eftersom vi inte vet hur du ser ut.

    Välj den som du tycker passar dig och din kropps form bäst! Det viktigaste är att du trivs i den tycker att den är fin och passar till din egen kropp inte hur dom ser ut på några modeller.

  • Anonym (Helylle)
    Anonym (anonym) skrev 2019-08-15 20:43:23 följande:
    Hur ska en brudklänning se ut enligt dig?(Bortsett från det uppenbara, att den är vit)
    Inte som underkläder.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Helylle) skrev 2019-08-15 20:59:38 följande:
    Inte som underkläder.
    Du behöver skaffa glasögon. Brukar du ha en sådan kjol på dig? 
  • Anonym (två!)
    Anonym (anonym) skrev 2019-08-15 20:23:39 följande:

    Men vad är det här för kommentar? 

    Varför så bitter? Vill din sambo inte gift sig med dig?


    Vad är det här för kommentar? Och ännu hellre, kallar du det ett argument? Varför är man bitter eller avundsjuk så fort man inte håller med om något?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (två!) skrev 2019-08-15 22:01:52 följande:
    Vad är det här för kommentar? Och ännu hellre, kallar du det ett argument? Varför är man bitter eller avundsjuk så fort man inte håller med om något?
    Nej, jag har aldrig kallat det för argument. Man behöver inte vara bitter eller avundsjuk bara för att man inte håller med, men sättet hen skrev var väldigt ohyfsat. Man beklagar sig inte över någon annans val. 
  • Anonym (två!)
    Anonym (anonym) skrev 2019-08-15 22:08:00 följande:

    Nej, jag har aldrig kallat det för argument. Man behöver inte vara bitter eller avundsjuk bara för att man inte håller med, men sättet hen skrev var väldigt ohyfsat. Man beklagar sig inte över någon annans val. 


    Det är ett argument när du använder det i en debatt. Och på ett debattforum ska man inte ställa frågor om man inte tål olika slags svar.

    Är det inte då lika ohyfsat att kalla någon bitter? Självklart kan man beklaga sig över någon val på ett DEBATTforum(som inte är ett kafferep utan bygger på olika människors olika åsikter).

    Och du får gärna svara på frågan varför man skulle vara bitter eller avundsjuk för att man tycker annorlunda. Tycker man annorlunda borde det ju avskriva avundsjuke-anklagelsen direkt, eller hur?
  • Anonym (Yes!)
    Anonym (anonym) skrev 2019-08-15 20:15:00 följande:

    Jag har bestämt mig. Det blev den första. 


    Grattis! Du kommer att glänsa! Den är snyggast av de två.
  • Textillim2
    Anonym (Helylle) skrev 2019-08-15 20:30:09 följande:
    Inte bitter, bara ärlig.
    Det ser inte ut som en brudklänning ens.
    Håller med, ser ut som en som börjat klä av sig men bra hunnit med överdelen.
Svar på tråden Vilken brudklänning ska jag välja?