• Sun 11 Aug 2019 21:08
    172 visningar
    2 svar
    2
    172

    BIM+20 negativa test

    Blir så förvirrad, ledsen, arg ja alla känslor på samma gång över min kropp. 


    Den 20/6 fick jag mensen cirka 5 dagar tidigare än den var beräknad. Den varade i cirka 7 dagar som den ska vara. MEN sedan den 20/6 har jag inte fått någon mens. Hade äl kring 11-12/7 (haft sex varje dag efter mens till någon dag efter ÄL) och förväntade mig nästa mens den 25/7, men än har ingen kommit. 
    Har tagit flera gravtest ungefär 3 i veckan fram till för 2 veckor sedan då jag gav upp försöken. Fick ett svaaagt svagt svagt positivt på en RFSU sticka men inga fler positiva så inte vågat testat något mer. 


    Nu till det som gör allt så mycket jobbigare. 
    Har en mage som är betydligt mer putande med molande/mensvärk i och kring äggstockar/livmoder, sticker och svider om vartannat i vänster bröst, illamående som kommer till och ifrån hela tiden, sugen på olika maträtter, och väldigt sugen på kolsyrad dryck. 


    Som pricken över i på det hela blir jag tok trött till och ifrån, som att jag skulle springa in i en vägg och kunna somna på en gång.

    Vet inte vad som händer med mig! Någon som varit med om liknande? Någon ide på vad det kan vara? 

  • Svar på tråden BIM+20 negativa test
  • Sun 11 Aug 2019 23:47
    #1

    Jag har inte varit med om samma men har hört andra varit med om detta förut, då tog dom kontakt med gyn för ett vaginalt ultraljud. Vissa har inte fått utslag på testen fören i vecka 8 och rikligt med 12.

    Ring till gyn tycker jag :) lycka till ?

  • Sun 11 Aug 2019 23:48
    #2

    Och tillochmed inte rikligt, sen skulle jag skicka ett hjärta o inte massa frågetecken :)

Svar på tråden BIM+20 negativa test