• Anonym (Vanligt?)

    Skönare att onanera än att ha sex?

    Varför tycker jag det är skönare att onanera än att ha sex? Är det vanligt? Är det ok att välja onani framför sex?

  • Svar på tråden Skönare att onanera än att ha sex?
  • Anonym (.)

    Vet inte om det är vanligt, men det låter ju spontant som att du har fel partner om det är så...

  • Anonym (Lilla Amelia)

    Håller med ovan... alltså jag gillar att onanera... men föredrar sex med min partner ????

  • Anonym (Vanligt?)

    Ok. Men får ni orgasm varje gång med er partner? Jag får det varje gång jag onanerar men inte med min partner.

  • Anonym (Varje gång)

    Tror att de e rätt vanligt som du beskriver de. Många vågar inte ta för sig som man borde....Förr va de så för mig. Nu e de tvärt om. Men de handlar om at nu får jag orgasmer varje gång jag har sex. Minst en gång. Oftast fler. Sen kommer ju orgasmen snabbar när man onnanerar men de e mycket skönare med sex.

  • Anonym (Lilla Amelia)

    Jag får till 99 procent orgasm varje gång. Förr tyckte jag inte det var värt att ha sex om jag inte kom eller blev sur om orgasmen uteblev . Nu är jag väl mer mogen och uppskattar sex i sig också .

    Sen har jag aldrig haft svårt att komma . Jag vet att många av mina väninnor förväntar sig att partnern ska ordna en orgasm åt dem. Jag tänker att jag vet hur jag funkar och ansvarar för min orgasm... typ

  • Anonym (Vanligt?)
    Tukt skrev 2019-08-12 16:26:20 följande:

    Att onanera är väl att ha sex, om än med sig själv.


    Ja kanske? Då behöver man inte ha sex med sin partner?
  • Tukt
    Anonym (Vanligt?) skrev 2019-08-12 16:33:36 följande:
    Ja kanske? Då behöver man inte ha sex med sin partner?
    Tänker man kan göra lite som man vill. Att sex kan vara så mycket olika, att det finns många sätt att göra det på. 
  • Tecum
    Anonym (Vanligt?) skrev 2019-08-12 16:33:36 följande:
    Ja kanske? Då behöver man inte ha sex med sin partner?
    Men då är ju frågan vad han tycker om att inte få ha sex med dig och om du öht ska ha en partner?
  • Xzx
    Anonym (Lilla Amelia) skrev 2019-08-12 16:32:58 följande:

    Jag får till 99 procent orgasm varje gång. Förr tyckte jag inte det var värt att ha sex om jag inte kom eller blev sur om orgasmen uteblev . Nu är jag väl mer mogen och uppskattar sex i sig också .

    Sen har jag aldrig haft svårt att komma . Jag vet att många av mina väninnor förväntar sig att partnern ska ordna en orgasm åt dem. Jag tänker att jag vet hur jag funkar och ansvarar för min orgasm... typ


    Sluta vara rimlig nu! Ingen uppskattar sånt :P
Svar på tråden Skönare att onanera än att ha sex?