• Anonym (David­)
    Tue 13 Aug 2019 02:31
    108 visningar
    35 svar
    -1
    35
    108

    njutningslöst sex

    Jag o min flickvän har varit tillsamman hyfsat länge. Det första halvåret reagerade jag på att hon var väldigt försiktig men sexet var ändå helt ok

    Sedan dess har hon blivit alltmer försiktig så nu känner jag knappt nåt. Hon vägrar att låta mig styra och när hon styr så tar hon för lite så jag känner inget knappt. Jag har pratat med henne men hon vill inte ändra nåt trots det. Ikväll hade vi sex och jag fick inte ut nåt alls av det. Hur får jag henne att våga lite mer?

  • Svar på tråden njutningslöst sex
  • Anonym (David­) Trådstartaren
    Wed 14 Aug 2019 00:38
    #11
    Anonym (Hur?) skrev 2019-08-13 02:42:59 följande:

    Hur menar du? Känner du inget när du penetrerar henne? Ovanligt i så fall, alla killar jag haft sex med har kommit på 2 min typ vid vanligt sex.


    Klart jag känner nåt rent fysiskt så men jag kan inte njuta av det eftersom jag helt enkelt behöver mer stimulans än så
  • Anonym (David­) Trådstartaren
    Wed 14 Aug 2019 00:40
    #12
    Anonym (Sara) skrev 2019-08-13 02:56:12 följande:

    Jag förstår inte "tar för lite" av vad? Är det orallt sex eller vanligt sex? Oavsett så undrar jag om du försökt att säga nått igen? Var mer tydlig vad du vill!! Ta upp med henne att det inte funkar för dig och vD du behöver.

    Kan det vara så att hon tappat intresset för sex med dig eller allmänt?


    För lite är att hon bara tar yttersta delen av kuken vid vanligt sex. O ja jag har bett henne om att ta ner men hon undviker ämnet
  • Anonym (Sara)
    Wed 14 Aug 2019 02:21
    #13
    Anonym (David) skrev 2019-08-14 00:40:46 följande:

    För lite är att hon bara tar yttersta delen av kuken vid vanligt sex. O ja jag har bett henne om att ta ner men hon undviker ämnet


    Men du fårvvälnför fan trycka in den! Hur svårt ska de behöva vara??
  • Anonym (Kåthä­xan)
    Thu 15 Aug 2019 02:37
    #14
    +1
    Anonym (Hur?) skrev 2019-08-13 02:42:59 följande:

    Hur menar du? Känner du inget när du penetrerar henne? Ovanligt i så fall, alla killar jag haft sex med har kommit på 2 min typ vid vanligt sex.


    Har träffat en som kan hålla på i flera timmar. Kommer några gånger men kan köra igen direkt.

    Trodde inte det fanns och nu vill jag bara ha detta....
  • Anonym (Maya)
    Thu 15 Aug 2019 10:55
    #15
    Anonym (Sara) skrev 2019-08-14 02:21:14 följande:

    Men du fårvvälnför fan trycka in den! Hur svårt ska de behöva vara??


    Men det kan han ju inte göra om hon inte vill?! Det finns säker en anledning till att hon gör som hon gör och om hon inte vill ha den intryckt så är det ju helt rimligt att inte göra så?
  • Anonym (Sara)
    Thu 15 Aug 2019 11:23
    #16
    Anonym (Maya) skrev 2019-08-15 10:55:06 följande:
    Men det kan han ju inte göra om hon inte vill?! Det finns säker en anledning till att hon gör som hon gör och om hon inte vill ha den intryckt så är det ju helt rimligt att inte göra så?
    Men om han nu har njutningslöst sex med denna dam och hon inte vill ha hela eller ens knappt halva i sig och han går miste om njutning, då är det väl bara att gå?? Och är han nu så kär i hennes personlighet så kan de väl ha ett öppet förhållande, så kan ha gulla och gå på bio med henne och få njutning med en annan tjej som vill ha hela honom..
  • Anonym (David­) Trådstartaren
    Fri 16 Aug 2019 00:42
    #17
    Anonym (Sara) skrev 2019-08-14 02:21:14 följande:

    Men du fårvvälnför fan trycka in den! Hur svårt ska de behöva vara??


    Att bara ?trycka in den? är väl ändå lite upp till henne eller?

    Dessutom går det inte att bara trycka in den utan att man sliter av sig ollonsträngen ju.
  • Anonym (Nej)
    Fri 16 Aug 2019 00:50
    #18
    Anonym (David) skrev 2019-08-16 00:42:34 följande:

    Att bara ?trycka in den? är väl ändå lite upp till henne eller?

    Dessutom går det inte att bara trycka in den utan att man sliter av sig ollonsträngen ju.


    Inte för att jag tycker du ska trycka in den mot hennes vilja, men nä, ollonsträngen går inte av bara sådär.
  • Anonym (David­) Trådstartaren
    Fri 16 Aug 2019 00:55
    #19
    Anonym (Sara) skrev 2019-08-15 11:23:40 följande:

    Men om han nu har njutningslöst sex med denna dam och hon inte vill ha hela eller ens knappt halva i sig och han går miste om njutning, då är det väl bara att gå?? Och är han nu så kär i hennes personlighet så kan de väl ha ett öppet förhållande, så kan ha gulla och gå på bio med henne och få njutning med en annan tjej som vill ha hela honom..


    ärlig talat så är vi rätt tajta med varann men just sexet e fel. Hon tar långt ifrån halva. Hon tar typ ollonet och typ knappt en decimeter skaft vilket jag kan acceptera Om hon vart oskuld men det e hon absolut inte. Jag får inte till det på det viset alls
  • Anonym (?)
    Fri 16 Aug 2019 01:17
    #20

    Jag fattar ärligt talat inte. "Tar" som i att den inte går in längre överhuvudtaget eller att hon medvetet blockerar av någon anledning? Går den inte in längre så kan hon knappast göra något åt det och om hon trycker bort dig så handlar det sannolikt om att hon annars får ont. Varför vet ju ingen här, ni får helt enkelt prata om varför hon föredrar att inte bli penetrerad utöver en viss gräns.

Svar på tråden njutningslöst sex