• swallow the big moon

    Anonyma testomaner aka AT gruppen

    Hej

    Jag heter swallow the big Moon och jag är testoman!!!

    Jag tänkte att vi kunde ha en egen tråd vi som älskar att kissa på stickor. Äl+ 3 och så sitter man där o kissar i en mugg.

    Eller när man går och kissar på morgonen och hör hur dr smattrar i toan och man kniper och tänker "ska jag kissa i en mugg idag?" Haha släng in allt och alla test ni vill så kan vi för en gång skull erkänna att vi är testomaner.

    Jag tog ut min spiral 7/8 och har testat som en dåre för ÄL.

    Kör hårt, ingen drömmer här inne, vi sitter i samma båt.

  • Svar på tråden Anonyma testomaner aka AT gruppen
  • swallow the big moon
    swallow the big moon skrev 2019-08-13 12:49:18 följande:

    Hej

    Jag heter swallow the big Moon och jag är testoman!!!

    Jag tänkte att vi kunde ha en egen tråd vi som älskar att kissa på stickor. Äl+ 3 och så sitter man där o kissar i en mugg.

    Eller när man går och kissar på morgonen och hör hur dr smattrar i toan och man kniper och tänker "ska jag kissa i en mugg idag?" Haha släng in allt och alla test ni vill så kan vi för en gång skull erkänna att vi är testomaner.

    Jag tog ut min spiral 7/8 och har testat som en dåre för ÄL.

    Kör hårt, ingen drömmer här inne, vi sitter i samma båt.


    VI DÖMER INGEN ! SKA DE STÅ
  • Zoega

    Jag får nog erkänna att jag missbrukar stickor jag med.. Tog ett gravtest nu fast jag har beräknad bim tidigast den 22/8... o har ett helt lager ägglossningsstickor o grav test hemma =)

  • Tr0ust

    Hade ÄL 9-10/8 och har testat bara för att se. Tog ett nu det sista och insåg att det var starkare idag på ÄL. Eller är det bara för att jag har kissat nu? 

    Vad tror ni? Har BIM den 27/8 enligt appen.

  • SofiaJak

    När man är orolig att det ska vara något fel så kan det gå åt många gravtest.. Tycker strecken blir för svaga..

  • swallow the big moon
    Tr0ust skrev 2019-08-15 19:58:53 följande:

    Hade ÄL 9-10/8 och har testat bara för att se. Tog ett nu det sista och insåg att det var starkare idag på ÄL. Eller är det bara för att jag har kissat nu? 

    Vad tror ni? Har BIM den 27/8 enligt appen.


    Tycker ditt 9/8 )Är positivt. Alla andra är negativa i mina ögon. Strecken skall ju vara lika stark eller starkare än kontroll sträcket.
  • Tr0ust
    swallow the big moon skrev 2019-08-22 10:11:59 följande:

    Tycker ditt 9/8 )Är positivt. Alla andra är negativa i mina ögon. Strecken skall ju vara lika stark eller starkare än kontroll sträcket.


    Detta är från ett clearblue digital test. Man ska ju inte läsa av dessa test egentligen mer än på själva displayen. Både den 9:e & den 10:e fick jag glad gubbe på dessa test som du ser här
  • swallow the big moon
    Tr0ust skrev 2019-08-22 11:25:51 följande:

    Detta är från ett clearblue digital test. Man ska ju inte läsa av dessa test egentligen mer än på själva displayen. Både den 9:e & den 10:e fick jag glad gubbe på dessa test som du ser här


    Jahaaaa

    Visste inte. Har bara använt stickor nämligen.
Svar på tråden Anonyma testomaner aka AT gruppen