• Anonym (Hur)

    Hur ska min man få sex?

    Jag och min man har varit tillsammans i 20 år snart. Jag är inte alls intresserad av sex längre men min man är nästan överkåt. Vi har öppet förhållande och han får ha sex med andra, men han har på ett år endast fått sex två ggr och det räcker inte för honom. Hur ska han kunna få mer sex?

  • Svar på tråden Hur ska min man få sex?
  • Anonym (Um)
    Anonym (Hur) skrev 2019-08-13 16:01:59 följande:

    Jag och min man har varit tillsammans i 20 år snart. Jag är inte alls intresserad av sex längre men min man är nästan överkåt. Vi har öppet förhållande och han får ha sex med andra, men han har på ett år endast fått sex två ggr och det räcker inte för honom. Hur ska han kunna få mer sex?


    Och du är inte intresserad av onanera/suga eller på annat sätt att få han att komma alt. hitta nån kvinna åt han?

    På bodycontact kan du säkert hitta nån.
  • Anonym (Sex)

    Varför kan du inte ställa upp och knulla. Är det så motbjudande. Suger du av honom?

  • Anonym (Camilla)

    Du skickar honom till mig. Perfekt upplägg ju. Det blir nytta med nöje. En stadig älskarinna.

  • Oerhörd
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-13 19:36:22 följande:

    Du skickar honom till mig. Perfekt upplägg ju. Det blir nytta med nöje. En stadig älskarinna.


    Tänk om det fanns fler som du!
  • GGN
    Anonym (Sex) skrev 2019-08-13 18:11:04 följande:

    Varför kan du inte ställa upp och knulla. Är det så motbjudande. Suger du av honom?


    Oralsex är ju också sex.
  • Anonym (Camilla)
    Oerhörd skrev 2019-08-13 20:41:41 följande:

    Tänk om det fanns fler som du!


    Jamen vad fasen man får ta en för laget.

    Tack!
  • Oerhörd
    Anonym (Hur) skrev 2019-08-13 16:01:59 följande:

    Jag och min man har varit tillsammans i 20 år snart. Jag är inte alls intresserad av sex längre men min man är nästan överkåt. Vi har öppet förhållande och han får ha sex med andra, men han har på ett år endast fått sex två ggr och det räcker inte för honom. Hur ska han kunna få mer sex?


    Omtänksamt av dig! Enklast för män verkar vara att bli tredje person till ett par, eller kanske testa Victoria Milan? Jag la ner mitt konto där efter en kvart dock, överöstes av förslag, hela upplägget kändes grisigt, minns inte formuleringen men det var ungefär att gifta kvinnor som inte får vad de behöver hemma ställer upp på vad som helst utan krav. Väldigt långt från sanningen för min del iallafall. Darkside och polygemenskapen kanske kan vara ett alternativ? Finns många som iallafall tänker utanför boxen där och kan tänka sig andra relationer än de mest gängse. Men... Han behöver antagligen bli snyggare, roligare och charmigare. Att du älskar honom gör att du inte håller med förstås, men jag som enbart söker kravlöst sex och ser helt ok ut har gott om män att välja på. Väldigt många fler män än kvinnor söker enbart sexuella relationer.
  • Anonym (good)

    Han får bli attraktivare, alt mindre kräsen. Svårt att gissa åt vilket håll det lutar.

  • Eleganten 1
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-13 19:36:22 följande:

    Du skickar honom till mig. Perfekt upplägg ju. Det blir nytta med nöje. En stadig älskarinna.


    Annars kan jag komma så kan vi ha sex och jaga de blir nöje med dubbel bemärkelse:)
Svar på tråden Hur ska min man få sex?