• Anonym (ts)

    Mycket kärlek... men jag kommer inte

    Träffar en kille sedan två månader tillbaka ca som är perfekt för mig på alla sätt. Vi har kul ihop, vi kan snacka, samma framtidsdrömmar, ser bra ut, har samma värderingar samt de egenskaper jag är ute efter i en relation. Vi har bra sex(!!) men jag kommer liksom aldrig (bara ibland). Men han är ganska liten och killen jag träffat mest innan honom hade en rätt stor faktiskt, och lyckades alltid få mig att komma. Det är så jäkla hemskt för det gör mycket att komma för mig. Han försöker med fingrarna och förhoppningsvis kanske vi kommer lyckas men även där gjorde den förra det så bra...  Kärleken är så himla stark men det blir liksom inte "jättehett". Det sega är att han tycker det är perfekt... känns så jobbigt för i min värld så liksom känns sexet knappt. Men allt annat, förspel, massage osv är jättebra - mycket bättre än den förra. Någon som känner igen sig? Förslag?

  • Svar på tråden Mycket kärlek... men jag kommer inte
  • Anonym (Ja)

    Ja jag känner igen mig. Jag fick orgasm varje gång med mitt ex men har aldrig fått det med min nuvarande. Men för min del gör det inget då jag älskar min nuvarande man.

  • Anonym (Kåta Stina)

    Som size queen förstår jag vad du menar även om sex med killar/män inte har något med kärlek att göra för mig.

    Blir lite lättare att välja efter storlek när det inte är en relation man söker utan bara sex.

    För mig är bra sex med killar/män samma sak som att det skall kännas bra när man har omslutande sex.

    Har aldrig förstått snacket om att man kan kompensera för omslutande sex med fingrar och tunga. En person som vet hur man hittar punkterna med fingrarna kan vara härlig men jag föredrar att fingrarna sitter på en kvinna.

    Kan ställa upp på att ta emot lite oralsex men då menar jag ställa upp då det inte ger mig något i utbyte. Är helt enkelt inte någon kattskål.

    Brukar lite krast säga att jag älskar med kvinnor och knullar med män.

  • Anonym (C)

    Skaffa lite leksaker om ni inte redan har det. We-vibe och en stor dildo kanske. Sen kan han väl slicka dig tills du kommer och du kan väl fingra själv medan han knullar så borde du väl komma om han inte lyckas lära sig.

  • Anonym (Gladiator)

    Tro mig, är han för liten kommer det aldrig att hålla. Tror att tjejer generellt har svårt att respektera en kille som har en liten. Gå vidare istället.

  • Anonym (Mm)
    Anonym (Ja) skrev 2019-08-13 17:26:51 följande:
    Ja jag känner igen mig. Jag fick orgasm varje gång med mitt ex men har aldrig fått det med min nuvarande. Men för min del gör det inget då jag älskar min nuvarande man.
    Jag behöver smekningar
  • Anonym (lilly)

    Du skriver att du varit med honom i 2 månader och det är på tok för litet tid.
    Du skriver också att du har mkt känslor för honom. Då blir det per automatik att du stänger vissa andra känslor som sexuella men det kommer släppa med tiden ju mer du förlitar dig på honom. Det är mkt psykiskt och du har mkt större förväntningar på honom på andra plan än det sexuella. 
    Ta det lugnt det kommer det sexuella med. 
    kan ta upp till 2år. 

    Sjävla storleken på penisen är inte avgörande för hur skön sex man har så länge man håller rimliga gränser. Men du kanske blir upphetsad vv det visuella? att se en stor penis? 

  • Anonym (BBW)
    Anonym (lilly) skrev 2019-08-14 12:52:32 följande:

    Du skriver att du varit med honom i 2 månader och det är på tok för litet tid.

    Du skriver också att du har mkt känslor för honom. Då blir det per automatik att du stänger vissa andra känslor som sexuella men det kommer släppa med tiden ju mer du förlitar dig på honom. Det är mkt psykiskt och du har mkt större förväntningar på honom på andra plan än det sexuella. 

    Ta det lugnt det kommer det sexuella med. 

    kan ta upp till 2år. 

    Sjävla storleken på penisen är inte avgörande för hur skön sex man har så länge man håller rimliga gränser. Men du kanske blir upphetsad vv det visuella? att se en stor penis? 


    Håller delvis med men det att göra det lite enkelt för sig att säga att storleken inte har betydelse för hur skönt det är med omslutande sex.

    Vi är alla olika och för mig är är storleken av stor betydelse.

    Mitt råd till TS är dock att prova sig fram för vissa ställningar fungerar bättre än andra om man vill känna och även hur man håller benen kan ha stor betydelse för känslan.
  • Tintin i Amerika
    Anonym (BBW) skrev 2019-08-14 13:01:08 följande:
    Håller delvis med men det att göra det lite enkelt för sig att säga att storleken inte har betydelse för hur skönt det är med omslutande sex.

    Vi är alla olika och för mig är är storleken av stor betydelse.

    Mitt råd till TS är dock att prova sig fram för vissa ställningar fungerar bättre än andra om man vill känna och även hur man håller benen kan ha stor betydelse för känslan.
    alla är ju ine lika så klart men majorieen är lika och de är där jag rikade mig in på
    Vissa kan inte ta ens 8 cm medan andra vill ha minst 20cm beroende på slapphet i hålet
  • Anonym (BBW)
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-14 23:08:00 följande:

    alla är ju ine lika så klart men majorieen är lika och de är där jag rikade mig in på

    Vissa kan inte ta ens 8 cm medan andra vill ha minst 20cm beroende på slapphet i hålet


    Vi är ca 20% som tycker att storleken har stor eller avgörande betydelse för upplevelsen vid sex. Inte en majoritet men inte en jätteliten grupp. TS upplever att hon inte känner något med sin nya pojkvän på grund av storleken så i hennes fall är storleken en del av problemet.

    Kan garantera att det inte har något med vad du väldigt vanvördigt kallar för slapphet i hålet.

    Det handlar om känsla och där har också det visuella stor betydelse. Sex handlar till stor del om det som händer i hjärna.
  • Tintin i Amerika
    Anonym (BBW) skrev 2019-08-15 06:13:42 följande:
    Vi är ca 20% som tycker att storleken har stor eller avgörande betydelse för upplevelsen vid sex. Inte en majoritet men inte en jätteliten grupp. TS upplever att hon inte känner något med sin nya pojkvän på grund av storleken så i hennes fall är storleken en del av problemet.

    Kan garantera att det inte har något med vad du väldigt vanvördigt kallar för slapphet i hålet.

    Det handlar om känsla och där har också det visuella stor betydelse. Sex handlar till stor del om det som händer i hjärna.
    de kan vara 20% ja men vet ej har du bevis på det?
    Hur kan du garantera ? vilka vetenskapliga studier har du tillgång till? 
    eller är det flingpaketet som är garantin? 
  • Anonym (BBW)
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-15 11:13:34 följande:

    BBW= Big Beautiful Width ??


    Är du 13 år gammal och har tråkigt på sommarlovet.

    På vilket sätt tror du att dina barnsligheter tillför något för någon.
  • Tintin i Amerika
    Anonym (BBW) skrev 2019-08-15 11:25:41 följande:
    Är du 13 år gammal och har tråkigt på sommarlovet.

    På vilket sätt tror du att dina barnsligheter tillför något för någon.
    haha förlåt men BBW är det det?
Svar på tråden Mycket kärlek... men jag kommer inte