• Anonym (Åas-Nisse)

    minskad sexlust i klimakteriet

    Min fru är 50 år och hon har kallnat nu i klimakteriet när vänder det ??

    Hon är kåt men inte riktigt det där sista  som förr.
     För sög hon jag slicka mus hur mycket som helst , nu mera lite light sex .
    det där sista fattas ...Vrålkåtheten menar jag ?

  • Svar på tråden minskad sexlust i klimakteriet
  • Anonym (sex är nog det sista man tänker på)
    Anonym (Åas-Nisse) skrev 2019-08-13 21:19:48 följande:

    Min fru är 50 år och hon har kallnat nu i klimakteriet när vänder det ??

    Hon är kåt men inte riktigt det där sista  som förr.
     För sög hon jag slicka mus hur mycket som helst , nu mera lite light sex .
    det där sista fattas ...Vrålkåtheten menar jag ?


    Tycker du ska ta och läsa på lite om just detta ämne och alla förändringar (på hälsa och psyke) som sker i detta. Finns en bra programserie om Klimakteriet på svtplay där mycket bra sägs. Men glöm inte att alla kvinnor är olika och drabbas olika.

    Men minst 70% drabbas av stora förändringar varav 30% av riktigt svåra sådana, och har stora problem med sex. Många hatar även sina kroppsliga förändringar och upplever en stor sorg. Men de vanligaste, svettningar, extrema sömnstörningar, slemhinneproblem och hudförändringar drabbar så gott som alla.

    Fråga dig själv hur kåt du skulle vara under dessa förutsättningar?
  • Anonym (Åas-Nisse)
    Anonym (sex är nog det sista man tänker på) skrev 2019-08-13 21:30:52 följande:
    Tycker du ska ta och läsa på lite om just detta ämne och alla förändringar (på hälsa och psyke) som sker i detta. Finns en bra programserie om Klimakteriet på svtplay där mycket bra sägs. Men glöm inte att alla kvinnor är olika och drabbas olika.

    Men minst 70% drabbas av stora förändringar varav 30% av riktigt svåra sådana, och har stora problem med sex. Många hatar även sina kroppsliga förändringar och upplever en stor sorg. Men de vanligaste, svettningar, extrema sömnstörningar, slemhinneproblem och hudförändringar drabbar så gott som alla.

    Fråga dig själv hur kåt du skulle vara under dessa förutsättningar?
    Ja ja Det veta jag :: När Vänder det fråga Jag :: När vänder det ???
  • Anonym (K)
    Anonym (Åas-Nisse) skrev 2019-08-13 22:16:13 följande:

    Ja ja Det veta jag :: När Vänder det fråga Jag :: När vänder det ???


    Lagom när din "vrålkåthet" försvinner ;)
  • Anonym (Naturligt)
    Anonym (sex är nog det sista man tänker på) skrev 2019-08-13 21:30:52 följande:
    Tycker du ska ta och läsa på lite om just detta ämne och alla förändringar (på hälsa och psyke) som sker i detta. Finns en bra programserie om Klimakteriet på svtplay där mycket bra sägs. Men glöm inte att alla kvinnor är olika och drabbas olika.

    Men minst 70% drabbas av stora förändringar varav 30% av riktigt svåra sådana, och har stora problem med sex. Många hatar även sina kroppsliga förändringar och upplever en stor sorg. Men de vanligaste, svettningar, extrema sömnstörningar, slemhinneproblem och hudförändringar drabbar så gott som alla.

    Fråga dig själv hur kåt du skulle vara under dessa förutsättningar?
    Håller med
  • Anonym (Kanske, kanske inte)

    Det är inte säkert att det vänder. Har ni otur, så kanske det inte gör det. Jag är i klimakteriet och har varit det i några år och hos mig har det inte vänt. Känner inte heller den där kåtheten längre, men så fort min man börjar smeka mig blir jag kåt och sugen. Men jag går inte runt och blir kåt bara så där längre. Tyvärr. Jag håller tummarna för eran skull.

  • Anonym (Åas-Nisse)
    Anonym (Kanske, kanske inte) skrev 2019-08-13 22:40:52 följande:

    Det är inte säkert att det vänder. Har ni otur, så kanske det inte gör det. Jag är i klimakteriet och har varit det i några år och hos mig har det inte vänt. Känner inte heller den där kåtheten längre, men så fort min man börjar smeka mig blir jag kåt och sugen. Men jag går inte runt och blir kåt bara så där längre. Tyvärr. Jag håller tummarna för eran skull.


    Så är det här också.. Hon går runt utan string trosor i kjol och tights och kåtar upp mig , men sen inte det riktiga i alla fall ..
  • Anonym (Kanske, kanske inte)
    Anonym (Åas-Nisse) skrev 2019-08-13 23:10:00 följande:

    Så är det här också.. Hon går runt utan string trosor i kjol och tights och kåtar upp mig , men sen inte det riktiga i alla fall ..


    Fast det där är ju riktigt elakt av henne. Inte okej alls.
  • Anonym (Åas-Nisse)
    Anonym (Kanske, kanske inte) skrev 2019-08-13 23:15:12 följande:
    Fast det där är ju riktigt elakt av henne. Inte okej alls.
    hon blir inte riktigt blöt , men vi kör med mycket glidmedel och sån där klitorisolja så blir de lite mera tryck i trosan och då i bland lite rövmassage  också med mycket glidm..
  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (Åas-Nisse) skrev 2019-08-13 23:26:14 följande:
    hon blir inte riktigt blöt , men vi kör med mycket glidmedel och sån där klitorisolja så blir de lite mera tryck i trosan och då i bland lite rövmassage  också med mycket glidm..
    Jag tror jag måste kräkas nu...
  • Anonym (Fortplantning)

    Är väl rätt naturligt. Det är ju fortplantningsorgan det handlar om. Man ska bli kåt så att man vill ha barn. Vid högre ålder är det ju inte aktuellt längre och då stannar lusten av. Närmar mig 70 år och behöver piller för att få kuken riktigt hård. Fungerar fantastiskt bra. Frun 65 får fortfarande en blöt och härlig fitta men blir inte lika ofta som förr. Varannan vecka ungefär.

  • Anonym (Px)

    En viss dam här på Familjeliv menar att hon blev mycket kåtare efter klimakteriet så det finns hopp

  • Anonym (Åas-Nisse)
    Anonym (Px) skrev 2019-08-14 12:28:28 följande:

    En viss dam här på Familjeliv menar att hon blev mycket kåtare efter klimakteriet så det finns hopp


    Har en grannfru som fyllt 60 hon har blivit det oxå säger hon och hennes gubbe håller med..han är 56 år gammal.
Svar på tråden minskad sexlust i klimakteriet