Inlägg från: Skrollan16 |Visa alla inlägg
  • Skrollan16

    Seriöst hjälp barn jobb

    Hej

    Ska försöka göra en lång historia kort. Jag o sambon längtar så efter en till bebbe men finns ingen tid att vänta. Nu eller aldrig. Vi jag planerar det länge men det har inte gått då vi byggt hus o familjemedlemmar har gått bort. Nu blir jag givetvis uppsagd efter 10 år på samma ställe. Har sökt nya jobb i ren panik eftersom det inte är kul o veta att man är arbetslös när man är gravid eller ska tillbaka till jobb. Jag får jobbet jag drömt om o börjar om 2mån precis när vi börjat försöka . Tackat nej till 2 jobb just för mitt dåliga samvete om jag blir gravid men efter detta har jag ångrat detta då stressen att inte ha jobb tär. Så hur gör jag ? Är inte gravid än o jag inga möjligheter att vänta då åldern är inne. Två roliga saker bli genast ångest.

  • Svar på tråden Seriöst hjälp barn jobb
  • Skrollan16

    Det betyder att jag inte kan tänka mig att vara mycket äldre om jag får barn o det börjar dessutom bli svårare att bli gravid i min ålder????

  • Skrollan16

    anonym mitt samvete jobbar för fullt nu. Jag är nog världen ärligaste människa o det känns som jag ångrar det ibland. Stressen över att bli arbetslös var värre än jag trodde dessutom så vill jag stanna på jobbet framöver även om jag isf blir f ledig. Funderade först på att inte försöka just denna månad då är jag ju iaf inte gravid när jag börjar men samtidigt vet jag inte om jag vågar.

  • Skrollan16

    Anonym du har helt rätt, det jag blir stressad över är om jag inte blir fastanställd . Undrar hur vanligt det är att de skyller på något annat om man blir gravid första 3mån????

Svar på tråden Seriöst hjälp barn jobb