• Anonym (nära dig)

    Du som får orgasm när du rider din man

    Du som kan få orgasm när du rider din man. Hur sitter du på honom när du rider för att komma?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som får orgasm när du rider din man
  • Anonym (Kvinna 52)

    Framåtlutad så brösten är vid hans mun så han kan suga och massera dem samtidigt. Finns inget bättre... rider honom tills vi båda kommer... inte nödvändigtvis samtidigt.

    Vi avslutar nästan alltid så då vi båda gillar det.

  • Anonym (amtingen eller)

    Antingen så att jag lutar mig framåt och gnider min klitoris mot honom eller så har han benen upp så att jag lutar ryggen mot hans knän och han tar tag i min rumpa och pumpar mig upp och ner.

  • Anonym (Va)

    Jag har aldrig fått orgasm vid sex, hur får man det?

  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2019-08-14 15:27:53 följande:

    Framåtlutad så brösten är vid hans mun så han kan suga och massera dem samtidigt. Finns inget bättre... rider honom tills vi båda kommer... inte nödvändigtvis samtidigt.

    Vi avslutar nästan alltid så då vi båda gillar det.


    Lättare framåtlutad så han når i brösten. Växlar mellan knåda dom lagom hårt, och kyssa/suga nipplana, samt  göra spetsig hård tunga över vortgårderna. Då blir jag galen.
  • Pussan

    Inget av alternativen. Däremot när jag sitter på andra hållet, med ryggen mot honom. Helst ska han vara påklädd med bara uppknäppta byxor och jag ska vara helnaken förutom de höga klackarna. Mycket mentalt, jag är mer koncentrerad på min egen njutning och tänker mig samtidigt hur kåt han är på min nakna kropp, mitt långa hår, tatueringarna på ryggen och rumpan osv.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Va) skrev 2019-08-14 18:33:15 följande:

    Jag har aldrig fått orgasm vid sex, hur får man det?


    Vissa får det inte vid penetrering utan istället av smek. Jag har sån tur att jag får det flera gånger när min sambo är inne i mig. 
  • Anonym (Aldrig)

    Jag får heller aldrig orgasm vid sex. Börjar tappa sexlusten pga det.

Svar på tråden Du som får orgasm när du rider din man