• Anonym (Hej)

    Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?

    Funderar på att låta håret växa, men undrar hur ?ovanligt? eller ?vanligt? det är när man är 35 år eller äldre att man slutar helraka muffen. Ni som ansar eller ?rakar bikini-linjen?, räknar jag inte till helrakat.

  • Svar på tråden Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?
  • MammAmma

    Jag hade helrakat till typ 30 års åldern men slutade med det och har sedan dess antingen haft helt orakat, ansat eller rakade blygdläppar, lite olika i perioder. Är 36 nu och begriper inte varför jag envisades med att helraka så länge, då jag enbart fick besvär av det och känner mig faktiskt kvinnligare MED hår.

  • Anonym (Rakar)

    Jag är 36 år. Rakar mej inte annorlunda bara för att jag är +35 . Jag rakar helt ibland men för det mästa ha jag en smal strimma. Det gillar jag bäst.

  • Anonym (HannaSophia)

    Helvaxar fitta och stjärt på salong varje månad. Skönast så.

    Är 35+

  • Anonym (Always)

    Har aldrig rakat muffen. Verkar jobbigt och det ser så märkligt, lite skojigt, ut med vuxna utan könshår. Tycker jag. 40+

  • Smed75
    MammAmma skrev 2019-08-14 17:36:31 följande:

    Jag hade helrakat till typ 30 års åldern men slutade med det och har sedan dess antingen haft helt orakat, ansat eller rakade blygdläppar, lite olika i perioder. Är 36 nu och begriper inte varför jag envisades med att helraka så länge, då jag enbart fick besvär av det och känner mig faktiskt kvinnligare MED hår.


    Håller med dig.. Det är kvinnligt med hår.. Hår men gärna ansat.. Men det gäller ju allt hår iofs =)
  • LuciferIV

    Vet många kvinnor över 40 som kör helrakat.

    Snyggt, sexigt och fräscht tycker jag!

    Men man ska naturligtvis ha den muff-frissa man känner för, men inte pga av vilken ålder man har, utan pga vad vill helt enkelt.

    På vilket sätt skulle det vara mindre lämpligt för nån som är 50 att vara helrakad än nån som är 20?

  • Anonym (39)

    Är 39, klipper ner allt kort till typ 0,5 cm. Tycker det känns och ser bäst ut. Föredrar samms på män.

  • Anonym (50-åriga damen)

    Är 50+ och helrakar sedan 20 år tillbaka, kan inte tänka mig att vara hårig igen.

  • Pussan

    Gammal kärring, skulle aldrig visa någon en fitta som inte är renrakad. Men det är jag, vi är som vanligt olika. Vilket är väldigt bra!

Svar på tråden Hur många kvinnor 35+ rakar fittan?