• Anonym (29)

    Beskriv ert drömligg

    Inte drömtjej eller drömkille utan enbart någon som ni verkligen skulle vilja ligga med.

    Själv är mitt drömligg en kortare äldre kvinna med stor rumpa och bröst från C-E. Hon ska gärna vara i bra form utöver det och ett fint ansikte. Men just äldre kvinna med en härlig rumpa är något man gärna skulle vilja testa på.

  • Svar på tråden Beskriv ert drömligg
  • Anonym (39)

    Ung söt och oerfaren kille med slank men vältränad kropp som kommer fort, mycket och sprutar långt.

  • Stålmannens lillebror

    Kvinna något år äldre än jag.

    Timglaskropp med tydlig byst, självsäker och vet vad hon vill ha. Putig rumpa och lite bredare höfter.

  • Stålmannens lillebror

    Kvinna något år äldre än jag.

    Timglaskropp med tydlig byst, självsäker och vet vad hon vill ha. Putig rumpa och lite bredare höfter.

  • Braddock
    Anonym (39) skrev 2019-08-15 01:16:39 följande:

    Ung söt och oerfaren kille med slank men vältränad kropp som kommer fort, mycket och sprutar långt.


    Kanske går att fixa:)
  • Anonym (Man)
    Anonym (39) skrev 2019-08-15 01:16:39 följande:

    Ung söt och oerfaren kille med slank men vältränad kropp som kommer fort, mycket och sprutar långt.


    Pm?
  • Anonym (X)

    Erfaren och vältränad man i 40-årsåldern med stor kuk. Någon som vet vad han gör, orkar hålla på länge och sätter min njutning framför sin egen.

  • Anonym (Dröm)
    Anonym (X) skrev 2019-11-16 23:27:35 följande:

    Erfaren och vältränad man i 40-årsåldern med stor kuk. Någon som vet vad han gör, orkar hålla på länge och sätter min njutning framför sin egen.


    Du beskrev precis mig.

    Undrar om du är mitt drömligg också? ;)
  • Anonym (Hmmm...)

    2 Kraftigt överviktiga kvinnor gärna en svart och en vit som varvar mellan att sitta gränsle över mitt ansikte och rida mig. Väldigt svettiga skall de vara och flåsa tungt av ridandet (Både för att det är skönt och pga ansträngningen pga övervikten) gärna lite kyssande osv. dem emellan med under tiden.

  • Anonym (X)
    Anonym (Dröm) skrev 2019-11-16 23:31:38 följande:
    Du beskrev precis mig.

    Undrar om du är mitt drömligg också? ;)
    Hur är det då?
  • Anonym (Dröm)
    Anonym (X) skrev 2019-11-16 23:38:04 följande:

    Hur är det då?


    Någon som älskar sex, vet vad hon vill ha och vågar släppa loss och njuta ohämmat.
Svar på tråden Beskriv ert drömligg