• Thu 15 Aug 2019 09:55
    208 visningar
    2 svar
    2
    208

    Tidigt missfall?

    Fick nidblödning den 10:de denhär månaden, testat positivt på 2 test efter de som ja tog på morgonen. Ett från Cb som är testa tidigt och sen ett vanligt annat test. Man kunde tydligt se båda strecken på Cb. Inte helt samma styrka på linjerna men stog på exempel bilderna att om de va så då va man gravid och att de ej spelade roll hur ljust det var bara man såg att de va där. Nu tog ja ett likadant 2 dagar senare och den visa knappt nånting alls. Kan de va så att ja fick ett tidigt ?missfall? Liksom att hcg inte producerats mer och att jag får min mens snart? Nån som varit med om liknande?

  • Svar på tråden Tidigt missfall?
  • Thu 15 Aug 2019 09:57
    #1

    Får förresten mensen egentligen den 18:de ungefär, så de är om 3 dagar. Vet inte om ja ska vänta tills typ den 25te o kolla då igen på test sen om de inte är något så är jag ju inte gravid.

  • Thu 15 Aug 2019 18:42
    #2

    Jag har varit med om samma sak och då var det tyvärr en kemisk graviditet. Med det menas att det aldrig riktigt tog sig och att embryot kommer ut med mensen. Man märker oftast inte ens att man varit ?gravid?.

Svar på tråden Tidigt missfall?