• Anonym (Nyfiken)

    Hur ofta onanerar ni?

    Vi kör lite onanifrågor då


    Hur ofta onanerar ni å var gör ni det, hemma bara eller kan ni köra på jobbet med om ni blir sugna?
    Onanerar ni även om ni är i ett förhållande eller minskar det då eller är onanin en krydda, jag menar ett sätt att lära känna sin kropp, sex på eget sätt å så vidare.


    Skriv gärna kön å ålder med.


    Svarar själv då
    Är man å 50, onanerar några gånger i veckan, oftast hemma, i sängen eller duschen, tycker det är skönt även om man har ett bra sexliv, ibland är det skönt att bara "tänka på sig själv", då är onanin bra

  • Svar på tråden Hur ofta onanerar ni?
  • Anonym (Runken)

    Är man snart 70 och onanerar fortfarande trots jag har en fru att knulla med nån gång i veckan. Kan runka upp kuken varje dag men slutar strax innan sprutet. Tycker om att gå omkring småkåt och runka upp kuken flera gånger om dan. Släpper iväg satsen ett par gånger i veckan. Ibland tar jag hjälp av potenspiller för att få kuken riktigt hård så att det bultar i den. Den står ändå men är en häftig känsla med en stenhård kuk på en gubbe.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Runken) skrev 2019-08-15 11:03:27 följande:

    Är man snart 70 och onanerar fortfarande trots jag har en fru att knulla med nån gång i veckan. Kan runka upp kuken varje dag men slutar strax innan sprutet. Tycker om att gå omkring småkåt och runka upp kuken flera gånger om dan. Släpper iväg satsen ett par gånger i veckan. Ibland tar jag hjälp av potenspiller för att få kuken riktigt hård så att det bultar i den. Den står ändå men är en häftig känsla med en stenhård kuk på en gubbe.


    Skönt att det funkar även upp i åldern, att lusten finns där. Njut
  • Anonym (Man 50+)

    Jag runkar varje dag som jag kan! När jag är i ett förhållande så blir det varje dag som vi inte har sex.
    Runkar alltid vid datorn till någon bra film.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Man 50+) skrev 2019-08-15 13:15:59 följande:

    Jag runkar varje dag som jag kan! När jag är i ett förhållande så blir det varje dag som vi inte har sex.
    Runkar alltid vid datorn till någon bra film.


    Härligt
  • Anonym (Tjej)

    Jag har aldrig onanerat, provade en gång men tyckte inte det var skönt.

  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-08-16 08:00:23 följande:

    Jag har aldrig onanerat, provade en gång men tyckte inte det var skönt.


    Du är trasig.
Svar på tråden Hur ofta onanerar ni?