• Anonym (Suck)

    Gur tidigt plussade du i förhållande till ägglossning?

    Ja.. när plussade du? Äl+?

    Läser så många trådar där folk plussar på äl+6/7/8 och jag själv sitter här på äl+7 och känner mig nedstämd då mina tester visar negativt. Ja jag vet att det är tidigt och att vanligast är att plussa vid bim men alla dessa som plussar på äl+7, skämtar dom då? Så jag undrar - när plussade du och hade du fått negativt innan plusset?

  • Svar på tråden Gur tidigt plussade du i förhållande till ägglossning?
  • Anonym (Beror på cykeln)

    Jag har en lutealfas på 12 dagar, plussade svagt på äl+10, dvs Bim-2. Hade tydligt plus på bim.

    Det beror ju helt klart på hur lång lutealfas du har. Medel är 14, men jag som har kortare kan ju således plussa lite tidigare antar jag.

  • Anonym (Suck)
    Anonym (Beror på cykeln) skrev 2019-08-15 14:11:19 följande:

    Jag har en lutealfas på 12 dagar, plussade svagt på äl+10, dvs Bim-2. Hade tydligt plus på bim.

    Det beror ju helt klart på hur lång lutealfas du har. Medel är 14, men jag som har kortare kan ju således plussa lite tidigare antar jag.


    Okej ja men det förstår jag! Jag har en på 16 dagar och det är ju betydligt längre.. plussat tidigast på äl+10 också men det är ju bim-6 för mig. Därför gillar jag att räkna äl för det känns mer rättvisande :)
  • Anonym (E)

    Jag har plussat på äl+17 (hade kunnat plussa tidigare men testade inte innan dess för jag visste inte att jag var gravid/det var inte planerat), äl+10, äl+11, äl+10 samt äl+6. Så det har varierat.

  • Anonym (Suck)
    Anonym (E) skrev 2019-08-15 17:14:12 följande:

    Jag har plussat på äl+17 (hade kunnat plussa tidigare men testade inte innan dess för jag visste inte att jag var gravid/det var inte planerat), äl+10, äl+11, äl+10 samt äl+6. Så det har varierat.


    Spännande! Helt säker när äl va? Kollat med vul eller stickor?
Svar på tråden Gur tidigt plussade du i förhållande till ägglossning?