• Anonym (anonym)

    Varför är familjeliv så tråkigt numera?

    Ja, varför? Jag har varit medlem sedan 2011, och jag upplever att det finns mycket färre trådar som är roliga att skriva i. Eller kanske har jag bara mognat? Jag var 16, snart 17 2011.

    Hur upplever du det? 

  • Svar på tråden Varför är familjeliv så tråkigt numera?
  • Anonym (Undrar)

    Varför startar du själv en tråkig tråd? Det höjer ju knappast nivån i så fall.

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-17 17:22:41 följande:
    Varför startar du själv en tråkig tråd? Det höjer ju knappast nivån i så fall.
    Ja, det var en bra fråga. =P
  • Anonym (Ja)

    Jag håller med dig ts

    Gamla medlemmar har försvunnit, eller snarare dom flesta medlemmar har försvunnit, det är inte alls lika aktivt

    Svaret är troll, rasisttrådar, kvinnohatartrådar mm mm

    Bristande moderering plus en ledning som tror alla klick är bra klick, dom ser inte att familjeliv har förändrats och inte till det bättre, vad hjälper det om familjeliv på pappret har si eller så många medlemmar när dom flesta är inaktiva eller det är multipla konton

    Jaja, förr eller senare fattar man väl men då är det ju försent, Familjeliv har blivit tyst och tråkigt och alla trådar ska handla om invandring, feminister eller varför inte män får ligga

    Om Familjeliv ska bli som Flashback kan man ju lika gärna bli medlem där, och det är jujust för att man ville ha en motpol till Flashback man skrev på Familjeliv.
     

  • Missermajser
    Anonym (Ja) skrev 2019-08-17 17:39:20 följande:

    Jag håller med dig ts

    Gamla medlemmar har försvunnit, eller snarare dom flesta medlemmar har försvunnit, det är inte alls lika aktivt

    Svaret är troll, rasisttrådar, kvinnohatartrådar mm mm

    Bristande moderering plus en ledning som tror alla klick är bra klick, dom ser inte att familjeliv har förändrats och inte till det bättre, vad hjälper det om familjeliv på pappret har si eller så många medlemmar när dom flesta är inaktiva eller det är multipla konton

    Jaja, förr eller senare fattar man väl men då är det ju försent, Familjeliv har blivit tyst och tråkigt och alla trådar ska handla om invandring, feminister eller varför inte män får ligga

    Om Familjeliv ska bli som Flashback kan man ju lika gärna bli medlem där, och det är jujust för att man ville ha en motpol till Flashback man skrev på Familjeliv.
     


    Rasistiska trolltrådar var fler då och färre som sa emot än nu. Men jag håller med om att kvinnohat eller konstiga typer med märkliga frågor till kvinnor är fler idag!
  • Anonym (Grabben bredvid)

    Tråkigt? Hur menar du nu?? Det är ju helt underbart att läsa om folk och deras vansinnigt värdelösa liv och deras livs val. Förstår inte alls vad du menar.

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Också gammal) skrev 2019-08-17 18:02:38 följande:
    Jag är också gammal medlem och upplever att FL är lite trist.

    Är det nån som saknar de gamla tävlingstrådarna? Lektrådarna? smile1.gif

    Lite uppstyrning i politiktrådarna upplever jag skulle behövas Obestämd
    *Räcker upp handen* Jag saknar de gamla tävlingstrådarna! 
  • Anonym (Ja 2)
    Anonym (Också gammal) skrev 2019-08-17 18:02:38 följande:
    Jag är också gammal medlem och upplever att FL är lite trist.

    Är det nån som saknar de gamla tävlingstrådarna? Lektrådarna? smile1.gif

    Lite uppstyrning i politiktrådarna upplever jag skulle behövas Obestämd
Svar på tråden Varför är familjeliv så tråkigt numera?