• Natttiz

    Känslig Delux

    Jag tror jag börjar bli knäpp.

    Jag har blivit så känslig på sista tiden. Det räcker med att nått går fel så är halva morgonen förstörd. En dag hittade jag inte min favorit tröja. Så ville jag verkligen ha på mig den. Grät imprisip hela morgonen. Ända fram till lunch. Här om dagen skulle jag sätta på mig ett par stöd strumpor och hade töligt nog hunnit svullna upp så fick inte på dom. Blev vansinnig börja stor tjuta på väg till jobbet. Idag vakna gubben upp på fel sida av sängen. Känner mig så värdelös när han börjar skälla på mig.

    Suck :(

  • Svar på tråden Känslig Delux
  • Anonym (Förstår)

    Förstår hur du känner dig, är likandan och haft det såhär sen v.7. Är i v.19 nu.

    Mannen tål mycket och har förståelse men ibland rinner även hans bägare över vilket jag förstår, även om det tillhör graviditeten och vi inte rår för det så är det ju inte lätt för dem heller.

  • Anonym (Känslig)

    En till här. En liten sak fick mig att gråta okontrollerat igår, och idag har gnabbet blivit världens största grej. Känner att det tar den sista smulan av energi jag har, är helt utslagen och orkeslös..

  • Natttiz

    Han hade bara en dålig start på morgonen. Men längtar inte till nästa gång hormonerna spökar. Energin börjar oxså ta. Men jag är ju i vecka 27. Men det känns så långt kvar. Suck :(

Svar på tråden Känslig Delux