• Diale

    Någon som jobbar med löner SLL?

    Skulle behöva veta vilket datum lönekörningen körs och om det går att gå in och ändra i lönerna efter det? Om det går att ändra fram till vilket datum går det? 
    När skickas bankfilerna?

  • Svar på tråden Någon som jobbar med löner SLL?
  • Anonym (Anno)

    Vi kör skarpt imorgon kväll. Så under dagen kan man göra ändringar. Filer skickas tisdag. Utbet 27 aug.

  • Diale
    Anonym (Anno) skrev 2019-08-18 19:48:53 följande:

    Vi kör skarpt imorgon kväll. Så under dagen kan man göra ändringar. Filer skickas tisdag. Utbet 27 aug.


    Tack för din svar, var skönt att höra.


    Väntar på en löneutmätning och hoppades på att hinna få denna lönen innan det kommer igång. Vilket jag nog kommer hinna nu. Då beslut kan tas tidigast imorgon och sen ska ju lönekontoret informeras vilket bör kunna ske tidigast tis eller onsdag och då har ju lönerna redan skickats. Jag får dock lön redan 26e.

  • Anonym (Anno)
    Diale skrev 2019-08-19 00:15:11 följande:

    Tack för din svar, var skönt att höra.

    Väntar på en löneutmätning och hoppades på att hinna få denna lönen innan det kommer igång. Vilket jag nog kommer hinna nu. Då beslut kan tas tidigast imorgon och sen ska ju lönekontoret informeras vilket bör kunna ske tidigast tis eller onsdag och då har ju lönerna redan skickats. Jag får dock lön redan 26e.


    Ok, då lär den inte hinna med.
Svar på tråden Någon som jobbar med löner SLL?