• Murresmäck

    Ungamammor med BF Mars 2020!!

    Hej tänkte starta en tråd för oss fina unga mammor som väntar sitt första barn eller andra barn nästa år i Mars, hoppas ni vill vara med i detta forum å visa era vägar till bebisens ankomst eller prata om vardag och planering <3

  • Svar på tråden Ungamammor med BF Mars 2020!!
  • Lilledvärgen

    [quote=79853243][quote-nick]Lilledvärgen skrev 2019-08-24 19:00:44 följande:[/quote-nick]

    Om allt går så är det bf i mars 2020!

    Är 20 år :)

  • Murresmäck

    jag mår nu helt okej, är fortfarande trött men illamåendet avtog i vecka 9+4 men ska inte säga nått för det kan ju komma tillbaka haha :/ hur känns det? var det planerat? hur långt påväg är du? :D

  • Lilledvärgen

    Va skönt! Ja men man får hoppas det håller sig borta :D

    Det känns så bra, fick reda på det här om dagen bara så det är väldigt tidigt, vi är i v3+3 så tycker det är väldigt tidigt för illamåendet att komma hehe, tycker det kan hålla sog borta en stund till.

    Nej planerat va det inte, vi har försökt i typ 2 år men inget har hänt, men när man minst anar det så säger det poff:)

    Själv då ? Vilken vecka? Och va det planerat ?

  • Murresmäck

    åhh vad spännande !! :D

    ja hoppas att illamåendet inte kommer tidigt, satan va dåligt man mår :s

    ja vi har försökt i 1,5 år utan nått men plötsligt så sa det pang å det kom ett pluss på stickan :)

    jag är i vecka 11+0

    och om två veckor har jag första timmen hos barnmorskan sååå spännande :D

    hur länge har du och din partner varit tillsammans?

    vi har varit tsm i 4 år snart :3

  • Lilledvärgen

    Ja illamåendet har börjar lite gran men usch vill inte att det ska bli värre :3

    Åh vad spännande, är det första ultraljudet då ?

    Vi har snart varit tillsammans i 2 år, så det är inte så länge ;)

    Åh va kul, är ni spända ? Ska ni ta reda på könet ?

Svar på tråden Ungamammor med BF Mars 2020!!