• Daphodil

    Smärta framsida lår v 5?

    Är gravid i v 5. Har sedan igår kväll en lätt molvärk som strålar ner i vä framsida lår. Känns som den typ av mensvärk jag kan få i benen när jag har mens. Blir orolig eftersom det bara är på ena sidan nu. Någon som har haft samma i tidig graviditet?

  • Svar på tråden Smärta framsida lår v 5?
  • Agronomen

    Jag hade precis så innan jag plussade, och det var det som fick mig att misstänka att det kunde vara något för det var alldeles för långt kvar till mens! Det gick över efter 1-2 dagar för mig :)

  • Daphodil
    Agronomen skrev 2019-08-21 10:24:29 följande:

    Jag hade precis så innan jag plussade, och det var det som fick mig att misstänka att det kunde vara något för det var alldeles för långt kvar till mens! Det gick över efter 1-2 dagar för mig :)


    Tack! Då känns det lite lugnare.
  • Daphodil

    Om någon hittar tråden med samma undran kan jag berätta att detta var en helt vanlig graviditet, alltså ej utomkvedes eller missfall.

  • qaswas122
    Daphodil skrev 2019-10-24 10:23:44 följande:

    Om någon hittar tråden med samma undran kan jag berätta att detta var en helt vanlig graviditet, alltså ej utomkvedes eller missfall.


    Åh, vilken lättnad! Jag plussade idag (v.4) och har molvärk på höger sida, känns nästan som vid äggstockarna. Gör ont i äggstockarna/ut mot låret när jag tar ett steg framåt med höger ben. Hoppas det är ofarligt här också. Första gången jag är gravid.. 
Svar på tråden Smärta framsida lår v 5?