• Anonym (FB)
    Wed 21 Aug 2019 23:33
    1766 visningar
    6 svar
    6
    1766

    Syns det när man varit inloggad på messenger efter 24+ timmar?

    Hej, jag undrar om någon vet om det syns på messenger när senaste inloggningen varit om det gått längre än 24 timmar? Jag skickade nämligen ett meddelande till en person och meddelandet har inte levererats än, det är skickat men inte levererat. Personen hade inte varit inloggad på ca.20 timmar när jag skickade meddelandet, sen när det gått ett dygn sedan senaste inloggningen kunde jag inte längre se när senaste inloggningen varit utan det står inget alls. Vi är vänner på FB om det spelar roll. Någon som vet hur detta fungerar? Börja undra då som sagt meddelandet inte har levererats än och samtidigt kan jag inte heller se om personen varit inloggad nu när det gått så lång tid. 

  • Svar på tråden Syns det när man varit inloggad på messenger efter 24+ timmar?
  • Anonym (Följe­r)
    Wed 21 Aug 2019 23:37
    #1

    Ingen aning men jag vill veta så ajg följer. Själv loggar jag sällan in och läser meddelande på messenger. Kanske 2ggr i veckan. Säkert många som är super irriterade på mig för det. Men vad fan. Är det viktigt så ring mig eller smsa vanligt. :)

  • Anonym (FB) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 10:50
    #2

    Ingen som vet?

  • Thu 22 Aug 2019 10:51
    #3

    Nej det syns inte när det har passerat 24h. 

  • Anonym (Appen­)
    Fri 23 Aug 2019 00:16
    #4
    Anonym (Följer) skrev 2019-08-21 23:37:08 följande:

    Ingen aning men jag vill veta så ajg följer. Själv loggar jag sällan in och läser meddelande på messenger. Kanske 2ggr i veckan. Säkert många som är super irriterade på mig för det. Men vad fan. Är det viktigt så ring mig eller smsa vanligt. :)


    Gör du det då via messengerappen? Får du inte notis på mobilen nör du får nytt meddelande?
  • Anonym (H)
    Fri 23 Aug 2019 05:30
    #5

    Nej, det försvinner efter 24h.

  • Anonym (V)
    Fri 23 Aug 2019 17:40
    #6

    Det försvinner efter 24 timmar. Brukar stå "1 dygn" istället, men det är ju samma sak.

    Däremot kan jag passa på att fråga om det är någon annan här som också har problem med att det ibland inte står något alls om personen varit utloggad mer än 3 timmar? På appen för iPhone har det tyvärr blivit så efter de senaste uppdateringarna.

Svar på tråden Syns det när man varit inloggad på messenger efter 24+ timmar?