• Anonym (W)

    Han hade redan tjej...

    Så, vill mest skriva av mig i denna tråden, eller kanske höra någons tanke.

    Träffade en kille som jag fattade tycke för och blev ganska så förälskad i snabbt. Vi spenderade tid ihop och hade intensiv smskontakt. När vi ligger i sängen på morgonen så frågar han mig om jag träffar någon och jag säger nej (eller ja, jag tänkte att vi träffades...) och då säger han att han själv gör det. En som han träffat länge och har en slags vänskaplig/romantisk relation med ?vilket alla förtjänar att ha?. Han sätter sig vid sin dator och tittar ner i den medans vi pratar. Visste inte riktigt vad jag skulle säga utan fick genast ont i magen och det kändes konstigt efter det, jag blev besviken och kände mig ledsen. Eftersom jag (tyvärr)visste att jag gillade honom så kändes det ju ganska så kört att vi skulle lära känna varandra något djupare om han redan är i en relation. Han märkte nog av det och det blev en konstig morgon då vi gick ifrån varandra...hade liksom svårt att veta vad jag skulle säga eftersom jag då på nåt sätt måste säga hur jag känner inför honom. Kände mig dum och hade nästan önskat att jag visste det här innan vi började ses och hunnit utveckla några känslor..fattade också att de kvällar han inte kunde ses för att ?han skulle träffa en polare? var kvällar han var hos henne...hur hade ni reagerat? Känner mig kluven..

  • Svar på tråden Han hade redan tjej...
  • Anonym (Gurka)

    Låter tyvärr som att han egentligen har en fast flickvän men är helt enkelt otrogen mot henne.

    En man som har öppet förhållande på något sätt är ju alltid ärlig med förutsättningarna i förväg.

    Så du är lurad helt enkelt.

  • CitronTulo

    Om han varit reko så hade han ju kört med öppna kort från början och berättat om att han träffar någon..

  • Zarch

    Jag fattar faktiskt inte vad det där är att sörja? Det kanske är lite av ett kvinnligt fenomen men det positiva är iallafall att nu vet du det, han är äcklig så dags att gå vidare. Honom vill du verkligen inte träffa igen så det där är ingenting att analysera överhuvudtaget! Vill du göra något så skicka en bajs-emoji till honom och sedan ghosta.

    Det positiva är att det är fredag så se till att planera in helgen på bästa möjliga vis. På med leendet och klackarna i taket!

  • Anonym (Volta)

    Hade känts konstigt, kluvet. Men om sexet var bra skulle jag nog fortsätta att träffas, utan förväntningar.

  • Zarch
    Anonym (Volta) skrev 2019-08-23 10:15:38 följande:

    Hade känts konstigt, kluvet. Men om sexet var bra skulle jag nog fortsätta att träffas, utan förväntningar.


    Nej nej nej! Klubben för flickor med usel självkänsla går med på sådana här korkade upplägg och det är dömt att misslyckas.

    Inget sex i hela världen är så fantastiskt att det är värt att bruka våld mot sig själv, då ska det banne mig flyga ur enhörningar ur fittan på en och det lär då aldrig ske.
  • Anonym (Volta)
    Zarch skrev 2019-08-23 10:23:30 följande:
    Nej nej nej! Klubben för flickor med usel självkänsla går med på sådana här korkade upplägg och det är dömt att misslyckas.

    Inget sex i hela världen är så fantastiskt att det är värt att bruka våld mot sig själv, då ska det banne mig flyga ur enhörningar ur fittan på en och det lär då aldrig ske.
    Jag är inte flicka, så jag kanske tänker annorlunda. Än flickor gör. Om tjejen var sexig och bra i sängen skulle jag nog fortsätta ha kul. Verkar vara många tjejer som tycker det är ok att bara ligga. Många som är älskarinnor, träffar gifta män.
  • Anonym (Gurka)
    Anonym (Volta) skrev 2019-08-23 10:34:14 följande:

    Jag är inte flicka, så jag kanske tänker annorlunda. Än flickor gör. Om tjejen var sexig och bra i sängen skulle jag nog fortsätta ha kul. Verkar vara många tjejer som tycker det är ok att bara ligga. Många som är älskarinnor, träffar gifta män.


    Många älskarinnor (nästan alla) har dålig självkänsla
  • Anonym (Volta)
    Anonym (Gurka) skrev 2019-08-23 10:37:12 följande:
    Många älskarinnor (nästan alla) har dålig självkänsla
    Man får inte ta allt så allvarligt. Det är bara sex.
  • Anonym (Mannen_i_stan)
    Anonym (Volta) skrev 2019-08-23 10:49:58 följande:
    Man får inte ta allt så allvarligt. Det är bara sex.
    Sex är inte "bara". 
    Och killen är ett otroget as. Dessutom tycker jag att de som strular med otrogna as är nästan lika vidriga själva. 
  • Anonym (F)

    Det här låter som en rejält krock mellan din förväntansbild och verkligheten.

    Du önskar ett monogamt förhållande, inte han uppenbarligen.

    Det är inte säkert han lovat den andra tjejen att vara monogam, så de som skriver att han är ett otroget as kan tagga ner lite. Ni vet inte vilken relation de har.

    Vill du vara en av flera för honom, fortsätt träffa honom. Vill du ha ett förhållande där ni är bara ni, leta upp någon annan.

    Även om du blev besviken (fullt förståligt) så var han ju faktiskt ärlig. Han hade väl inte lovat att hålla sig bara till dig? Och nu berättade han.

Svar på tråden Han hade redan tjej...