• Fri 23 Aug 2019 20:20
    4658 visningar
    23 svar
    23
    4658

    Någon som blivit gravid med detta glidmedelBabystart FertilSafe Plus?

    Någon som har erfarenhet av detta glidmedel ? Någon som testat? Gick det ? Hur länge har ni försökt innan ?

  • Svar på tråden Någon som blivit gravid med detta glidmedelBabystart FertilSafe Plus?
  • Mon 26 Aug 2019 13:44
    #1

    Ingen ?

  • Mon 26 Aug 2019 22:08
    #2

    Jag :) använder den även nu andra gången. Känns som bättre att använda den vid behov än att använda annat glid/inget alls :)

  • Tue 27 Aug 2019 12:14
    #3

    Ja precis:) du blev gravid av de asså? Hur länge hade k7 försökt och gick de på första försöket eller? Använde du nåt annat som vitaminer eller så ? Jag äter Allt i ett med B vitamin folsyra zink och järn :)

  • Tue 27 Aug 2019 12:34
    #4

    Jag har inte använt just det, men ett som heter Conceive Plus. Gissar att det kanske är ungefär samma, som ska likna ägglossningssekret för att hjälpa spermierna på traven?

    Vi blev gravida på försök 6 och 7 (fick ett jättetidigt missfall på försök 6), och det var just dessa två månader vi använde det glidmedlet. Det kan ju varit ett sammanträffande också, men det känns ju som det funkade för oss.


    2007, 2010, och 3/6 2019
  • Tue 27 Aug 2019 14:06
    #5

    ]Omstart2019 Jag har inte använt just det, men ett som heter Conceive Plus. Gissar att det kanske är ungefär samma, som ska likna ägglossningssekret för att hjälpa spermierna på traven?

    Vi blev gravida på försök 6 och 7 (fick ett jättetidigt missfall på försök 6), och det var just dessa två månader vi använde det glidmedlet. Det kan ju varit ett sammanträffande också, men det känns ju som det funkade för oss.

    Okej ja de är liknande det :) tänkte prova det denna månad får vi se.efter att ha försökt i över 1 år så är det jäkligt jobbigt att dagarna går och man blir ju som sagt inte yngre:/ hoppas de funkar för oss oxå:)

  • Sat 31 Aug 2019 23:07
    #6

    Ursäkta att jag läst fel, men jag använde också den som heter conceive plus. När jag använde det vid första barnet - blev jag gravid efter en mens efter jag slutat med p piller.

    Nu vid andra barnet tog det 4 försök.

  • Sun 1 Sep 2019 14:17
    #7

    Aha okej får prova med denna i en månad får vi se. Går inte de köper jag den andra som ni andra användt:) men de var inga sprutor med i den väl ?

  • Sun 1 Sep 2019 20:40
    #8

    Tror den finns med sprutor. Men jag har inte använt med sprutor :)

    Story lycka till! :)

  • Mon 2 Sep 2019 10:34
    #9

    Okej kör på får jag se :) tack;) ingen mer som vill vara med ?:)

  • Mon 2 Sep 2019 14:50
    #10

    Har också använt conceive plus och blivit gravid 2 gånger på första försöket med den.. sen åt jag iof bisolvon samtidigt som också hjälper till med älflytningarna

    Lycka till

Svar på tråden Någon som blivit gravid med detta glidmedelBabystart FertilSafe Plus?