• ElisaR

    Nyproduktion- Varför finns inte plats för torktumlare?

    Hej!

    Jag är förundrad och irriterad på att man oftast inte gör utrymme för torktumlare i nyproduktion. Var på visning nyss... Fanns inte plats för torktumlare i lägenheten och det fanns ingen tvättstuga. Sjukt dåligt.

    Vad beror detta på?

  • Svar på tråden Nyproduktion- Varför finns inte plats för torktumlare?
  • Anonym (Gladiator)

    Man kanske ska kolla på en lägenhet där det finns plats för en torktumlare?

  • ElisaR
    Anonym (D) skrev 2019-08-24 12:29:29 följande:

    Man kanske förväntas stapla tvättmaskin och tumlare på varandra?


    Nej eftersom det är en skiva direkt ovanpå tvättmaskinen och det står i ritningen att det bara ska vara en tvättmaskin
  • ElisaR
    Anonym (Gladiator) skrev 2019-08-24 12:34:35 följande:

    Man kanske ska kolla på en lägenhet där det finns plats för en torktumlare?


    Håller med dig. Men 95% av hyrsrätterna som är nyproduktion i Sthlm har bara plats för tvättmaskin
  • ElisaR
    Pierott skrev 2019-08-24 12:35:22 följande:

    Antingen köper man kombinerad tvättmaskin eller så gör man plats för torktumlare.


    Kombinerad tvättmaskin har tyvärr ingen kvalité. Torktumlaren i kombi är sämre än om man bara köper en torktumlare.

    Jag kollar efter hyresrätt.

    Det är bra att ni är lösningsfokuserade men detta håller på att störa mig rejält....
  • Anonym (Gladiator)
    ElisaR skrev 2019-08-24 12:43:09 följande:
    Kombinerad tvättmaskin har tyvärr ingen kvalité. Torktumlaren i kombi är sämre än om man bara köper en torktumlare.

    Jag kollar efter hyresrätt.

    Det är bra att ni är lösningsfokuserade men detta håller på att störa mig rejält....
    Köp en torkställning.
  • ElisaR
    Anonym (Gladiator) skrev 2019-08-24 12:49:59 följande:

    Köp en torkställning.


    Känner mig negativ nu men tycker att en sådan är ivägen och att badlakan och handdukar inte blir lika mjuka.

    Jag får stanna i min lägenhet tills en vettig lägenhet dyker upp.
Svar på tråden Nyproduktion- Varför finns inte plats för torktumlare?