• Orkide

    Leksakshus - pojkar

    Hej,

    Min dotter fick ett ihopvikbart litet lekhus. Min son undrar om det finns till pojkar. Jag hittar endast till tjejer.

    Å snälla alla ni som gnäller om att det inte finns tjej och killeksaker jag vill inte veta av er här okej

  • Svar på tråden Leksakshus - pojkar
  • cosinus

    Jag förstår inte riktigt vad du söker? Är det ett typ av lekhus barnen kan gå in i? För såna har jag sett i alla möjliga färger (om det nu är där skon klämmer)

    Kan du länka till dotterns lekhus (eller liknande) så kanske det är lättare se vad du söker?

  • viseversa
    Orkide skrev 2019-08-24 16:59:26 följande:

    Jag trodde att jag bifogade en bild. Men jag länkar till en sid som säljer. Min son vill alltså ha en sådan fast typiskt pojkig.

    www.babyland.se/shopkins-lil-secret-s1-locker


    Detta är nytillverkade polly pocket orginalen kom på 90 talet. Fanns liknande för pojkar som heter mighty Max tror jag. Men då får du nog söka på eBay/Tradera för jag tror inte dom har skapat nytillverkade på dom.
  • Orkide
    viseversa skrev 2019-08-24 17:30:51 följande:

    Detta är nytillverkade polly pocket orginalen kom på 90 talet. Fanns liknande för pojkar som heter mighty Max tror jag. Men då får du nog söka på eBay/Tradera för jag tror inte dom har skapat nytillverkade på dom.


    Just det polly pocket hette dom. Ska googla vidare. Min son hade älskat detta i en annan färg och en annan figur
  • viseversa
    Orkide skrev 2019-08-24 18:53:51 följande:
    Just det polly pocket hette dom. Ska googla vidare. Min son hade älskat detta i en annan färg och en annan figur
    Ja googla på mighty Max. Samma tillverkare som polly pocket men med coolare figurer. Jag som tjej hade både pp och mm som barn.
  • legomum

    Mina har lekt jättemycket med trashpacks. Det finns både figurer och delar man kan bygga ihop till en stad.

    Sedan har de lekt med cutiecars också :)

    Vet inte om de går att köpa här i Sverige längre

    Micromachines lekte den äldsta med. En stor buss som man viker ner och därinne finns en hel värld man kan köra minibilar i.

    Allt detta borde finnas på ebay/blocket osv

Svar på tråden Leksakshus - pojkar