• Singolla

    100% ärlighet

    Jag och min kille blev ihop för två år sedan, vi har nu bott ihop i ett halvår. Jag upptäckte för två månader sedan att han har ändrat sin relationsstatus på facebook till dold från att ha varit i ett förhållande med mig. Han har även tagit bort en kärleksfull födelsedagshälsning från mig från sin tråd. Det finns inte ett spår, ingen bild av mig eller oss tillsammans på hans facebookssida, däremot har han kvar bland sina foton(han har max 20 foton)en bild på sig och hans ex tillsammans. Den bilden har varit en omslagsbild dessutom. Egentligen tycker jag att detta är löjligt att bråka om facebook. Men jag förstår faktiskt inte. Om han inte vill vara med mig och letar efter annat så är det liksom bara att avsluta sin relation med mig först. Tycker inte alls om det här beteendet. Jag vill inte vara någons hemlighet. Vad anser ni om detta?

  • Svar på tråden 100% ärlighet
  • frugr95

    Ööö ja vad säger din sambo? Riktigt dålig stil. Hade blivit förbannad och undrat vad problemet är. Om han inte ändrar tillbaka så kan han lika gärna ändra som status till singel hade jag sagt :)

  • frugr95

    Ööö ja vad säger din sambo? Riktigt dålig stil. Hade blivit förbannad och undrat vad problemet är. Om han inte ändrar tillbaka så kan han lika gärna ändra som status till singel hade jag sagt :)

  • Anonym (?)

    Vad har han svarat när du frågade honom varför han gjort så?

  • Singolla

    Jag frågade honom varför han har ändrat och han svarade att han hade sökt jobb och att det kunde se dåligt ut om han var i ett förhållande(ifall han ska skaffa barn). En förklaring som jag inte köper. Jag har bett honom ändra eller flytta ut. Han säger att det är inget men har fortfarande inte ändrat, gått tre dagar. Jag älskar honom verkligen men jag vill inte vara hemlig.

  • Singolla

    Jag bad honom också ta bort bilden på sitt ex och spara den någon annanstans. Min förra kille var otrogen och ljög, så ja, jag har svårt att lita på mina pojkvänner. Jag tycker att jag har rätt i att han ska ändra eller så gör vi slut. Han ligger på soffan och vill bara sova och förstår inte alls varför jag är upprörd eller reagerar på det här viset. Han tycker att jag är svartsjuk utan orsak, är jag verkligen det?

  • Anonym (-)

    Vilken dålig bortförklaring av honom, snacka om att han försöker dumförklara dig

    En sambo som betedde sig så där hade inte varit sambo länge till, är ju helt uppenbart att saker inte står rätt till

  • Bagar Bengtsson
    Singolla skrev 2019-08-24 23:52:10 följande:

    Jag bad honom också ta bort bilden på sitt ex och spara den någon annanstans. Min förra kille var otrogen och ljög, så ja, jag har svårt att lita på mina pojkvänner. Jag tycker att jag har rätt i att han ska ändra eller så gör vi slut. Han ligger på soffan och vill bara sova och förstår inte alls varför jag är upprörd eller reagerar på det här viset. Han tycker att jag är svartsjuk utan orsak, är jag verkligen det?


    Du är lite av varje kanske. Det är ju ditt ex fel att du inte kan lita på killar så det får din nya kille lida för. Å andra sidan har man inte en bild av sitt ex som bakgrundsbild eller visningsbid på facebook så där tycker jag han har ett STORT fel.


    Sedan känns ju ursäkten med att söka jobb när man är i ett förhållande lite lam, men visst- det kan bli problem.

  • blääääää
    Bagar Bengtsson skrev 2019-08-25 01:13:40 följande:

    Du är lite av varje kanske. Det är ju ditt ex fel att du inte kan lita på killar så det får din nya kille lida för. Å andra sidan har man inte en bild av sitt ex som bakgrundsbild eller visningsbid på facebook så där tycker jag han har ett STORT fel.


    Sedan känns ju ursäkten med att söka jobb när man är i ett förhållande lite lam, men visst- det kan bli problem.


    exakt, det är inte hans fel vad andra har gjort innan honom MEN däremot är det ju han som beter sig otroligt korkat nu

    Hans betende visar på antingen lögner eller svagsinthet för så dum i huvudet kan man väl ändå inte vara att man tror att ens partner ska köpa såna ursäkter
Svar på tråden 100% ärlighet