• Sun 25 Aug 2019 18:24
    239 visningar
    0 svar
    0
    239

    Letar efter videoklipp? Hjälp?

    Hej.

    Jag letar efter ett youtube-klipp som jag såg för länge sen, med en titel på engelska. Filmen utspelade sig på tidiga hösten (2006 har jag för mig att det var). Det var nån som sjöng väldigt falskt, med både svängningar i rösten och i fel tonläge (jag är inte alls säker, men jag tror att det var Guns and Roses låt "Sweet child O'mine" som dom sjöng) och filmen var inspelad i ett grönområde. Sångaren stod på en scen och den som filmade placerade scenen i nåt grönområde, eller så var det på nån konsert eller nåt liknande (området liknade en park eller en gräsmatta utanför några hus) och runt omkring på och utanför scenen gick det lite folk medans han som stod uppe på scenen sjöng låten. Nu ville jag se klippet igen och jag sökte på youtube på allt möjligt men jag hittar inte den. Videon är nog inte borttagen tror jag, utan jag kanske sökte på fel ord och minns inte vad den heter, men jag sökte på sammanhanget i alla fall. Det var en väldigt populär video med väldigt många visningar och gilla-markeringar.

    Är det nån sång- och musik-intresserad här som känner till den, har sett den eller kan hjälpa mig att hitta den? Jag letade hela eftermiddagen men kan inte hitta den. Hmm...?

    Stort tack på förhand.

Svar på tråden Letar efter videoklipp? Hjälp?