• Mon 26 Aug 2019 13:30
    430 visningar
    3 svar
    3
    430

    Skaffa barn själv,hur?

    Hej, det var ett tag sedan jag var inne här. Jag och min partner försökte skaffa barn i över 1 år, vi gjorde en privat utredning som visade på en nedsatthet hos honom. Hos mig såg allt bra ut, är 27 för övrigt. Vårt förhållande har tyvärr tagit slut, men min barnlängtan är starkare än någonsin. Jag har längtat i ca 10 år och slösat dessa år på folk som inte kunnat eller velat samma sak.

    Nu har jag bestämt mig, jag vill göra det själv, jag kontaktade sjukhuset i min stad men jag vet att väntetiden kan vara lång. Danmark har jag forskar lite i också. Men jag drar mig för att vara iväg för länge då jag egentligen inte vill dela all info med min chef.

    Jag vill veta hur ni har gjort? Berätta allt! Har förövrigt ett välbetalt arbete, en bostadsrätt (3 rum och kök). Är frisk förövrigt.

  • Svar på tråden Skaffa barn själv,hur?
  • Mon 26 Aug 2019 17:10
    #1

    Ett grisigt sätt men vanligt är ju att bli gravid med ons på krogen eller liknande.

  • Tue 27 Aug 2019 01:04
    #2

    Känner ett lesbiskt par som fick spermier av en kille och förde in själva sen. Blev en dotter

  • Delila­h2001
    Tue 27 Aug 2019 02:35
    #3

    Du är bara 27, du har många år på dig att träffa någon och få barn. Men eftersom du bestämt dig för att göra det på egen hand, då skulle jag utan tvekan rekommendera insemination i Danmark.

    Absolut inte ha samlag med någon okänd individ på krogen, och inte heller använda spermier från någon man som skänker bort dem.

    Det är som upplagt för problem. Bortsett från sjukdomar och allt annat, så kommer du inte garanterat ha barnet på egen hand...

    När som helst kan de få för sig att de vill ha 50%... Och få rätt.

    Strunta i din chef när det gäller detta. Du behöver inte avslöja något. Det är ditt privatliv.

Svar på tråden Skaffa barn själv,hur?