• Wed 28 Aug 2019 16:22
    261 visningar
    4 svar
    4
    261

    Vad gör jag nu?

  • Svar på tråden Vad gör jag nu?
  • Wed 28 Aug 2019 20:35
    #1

    Skulle verkligen uppskatta andras åsikter i detta. Vad skulle ni göra/tänka om situationen jag befinner mig i??

  • Thu 29 Aug 2019 01:43
    #2
    Undrande236736 skrev 2019-08-28 20:35:16 följande:

    Skulle verkligen uppskatta andras åsikter i detta. Vad skulle ni göra/tänka om situationen jag befinner mig i??


    Ärligt talat så orkar jag inte läsa mer än 3-4 rader av din kompakta vägg av text.

    Skriv om ditt inlägg normalt, och nyttja styckeindelningar så kanske det går att traggla sig igenom dina memoarer.

    Eller så kan vi köra på det allmänna rådet: ni har gjort slut. Gå vidare med ditt liv.

  • Fri 30 Aug 2019 10:19
    #3

    Att vara i förhållande konstant från 16 års ålder och inte få en chans att andas, hitta sig själv osv gör nog att just det kommer krypandes senare och man känner sig förvirrad av att inte veta vem man är. Det är nog klokt det han känner, att måsta vara själv ett tag och hitta sig själv.

    I förhållanden så ändrar man nästan alltid någonting hos sig själv och man anpassar sig ständigt efter att funka med en annan, det är svårt att veta vem man själv är om man inte har fått chansen att hitta sig själv innan man ingår i ett förhållande.

    Så mitt tips är att vänta och se, ingen kan förutspå hur allt kommer att sluta.

    Jag vet att det låter klyschigt men den smärtan du känner nu den går över, jag lovar! Det gör ont, det gör ont som fan att bli lämnad. Låt det göra ont, du kommer att komma starkare ur det här, du kommer att komma över det. Försök hitta något annat att sysselsätta dig med, nånting som får dig på andra tankar, testa något nytt och roligt, och umgås mycket med andra, vänner och familj osv. Stärk dig själv på alla möjliga sätt och du kommer tillslut känna att du är en bad ass woman som fixar allt ????????

  • Fri 30 Aug 2019 10:23
    #4

    Ska vara styrkearmar där på slutet inte massa utropstecken :P

Svar på tråden Vad gör jag nu?