• Bubbelkopp

    Bästa porrfilmen att se ihop?

    Ok så vi är ett par som varit ihop länge. Provat... allt...? Men kids och livet har gjort att vi tappat stinget o behöver komma upp på ligga- hästen igen. Vi gillar att kolla bra porr. Ingen skrikfest men bra grejer. En gammal favorit är Constance. Nån som har tips!? Vi är öppna åt alla möjliga håll, så blandade par av olika sorter är hett. Men allra helst genuin kåthet, inga torra skrik.

  • Svar på tråden Bästa porrfilmen att se ihop?
  • Anonym (Swing for fun)

    Jag är lite avvikande när det gäller smak och porrfilmer. Tycker att amatörporr är det tristaste som finns. Porr för mig är fantasi så jag vill ha snygga miljöer, bra regi och bra aktörer.

    En favorit är Marc Dorcel där det ofta är lyxiga miljöer och snyggt gjorda filmer. Skall jag välja en film så är Ella, the sex addict en favorit. Skulle absolut inte ha något emot ett par timmar med het lesbisk sex med Ella Hughes.

    En annan favorit är Erika Lust och hennes serie Xconfessions. Erika Lust jobbar med känslan och hela människor som visar lust och kåthet väldigt lite inzoomade könsorgan. En riktig favorit bland hennes aktörer är Poppy Cox. När jag ser henne vill jag hämnigslöst smeka och spanka hennes väldigt kvinnliga och vackra stjärt.

  • HasseA

    Det är ju en väldigt svår fråga, detta om bra porr. Men eftersom du nämner Constance, så håller jag med om att den är bättre än väldigt mycket annat. Och fast jag hoppat runt och tittat på bra många video-snuttar, eller skuttat omkring i filmer, har jag inte hittat något direkt liknande. Samtidigt har jag inte liksom suttit ned och tittat på något från början till slut heller, det kan jag ju inte påstå. Men Constance har ett lugnt tempo på ett tilltalande sätt.

    Om ni inte får några bra tips här kan ni alltid använda xhamster (som jag tycker funkar bäst, och har mest), och skriva sökord på saker ni kan tänka er att ni gillar. Som "beach sex", eller "gang bang" eller "dogging" eller "flashing" eller "mutual masturbation" eller "wife with BBC" eller "danish" eller vad 17 ni kan komma på, och så prova er fram. Eller "snow white and 7 dwarfs" eller "Tarzan" - allt finns

    Eller skriva ett årtal som 1994, då kommer det upp massor med hela filmer från det året. Vill man ha mer hår skriver man 1977.


  • Anonym (Stewe)

    Andrew Blake gjorde en del snygga filmer. Wet och Aroused t ex. Lite softare, mest lesbiskt.
    Två porrskådisar som ser ut att gilla det de gör, är Sophie Evans och Riley Nixon.

  • Bubbelkopp

    Underbara svar, Tack fina ni! Ska kolla tipsen. A Blake gjorde fina grejer, håller med. Men det är en fin balans mellan att göra snygga saker o att det blir glassigt performance utan reell njutning,,, finns det mer tips tro där ute?

  • Smecker

    Big boob lesbian cops #4 helt klart. Och allt med John Holmes. Samt alla filmer där hantverkaren kommer inom 4 minuter, pun intended. Närmare verkligheten än de där är svårt att komma.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Stewe)
    Anonym (Stewe) skrev 2019-08-29 11:25:28 följande:

    Andrew Blake gjorde en del snygga filmer. Wet och Aroused t ex. Lite softare, mest lesbiskt.
    Två porrskådisar som ser ut att gilla det de gör, är Sophie Evans och Riley Nixon.


    Jenna Jameson, Ashlyn Gere.
Svar på tråden Bästa porrfilmen att se ihop?